marți, 19 aprilie 2011

Statusuri pentru tine partea V`:x

~~~ nOi, feTeLe asTea duLci … La ce ne duce minTea? Nici n`ai s`apuci saà reaLizezi unde duc sOapTeLe, cum se scurG OreLe, cum cOmiT eLe fapTeLe ! { :> } ~~~

[*] Nu Te uiTa dupa nisTe caLiTaTi de vampa … Asemenea faTa cauTa sa Te arda …à De vrei ca femeia Ta sa fie O dOamna … TraTeaz`O cu respecT la feL ca pe a Ta mama ! { } [*]

[ -*-*- Face`n SecreT ca e vre`un sOi de diva ... Dar nici n`aS puTea s`O vadà in alta perspecTiva ... Stie ce vrea si ce vrea ObTine ... Nu cere niciOdaTha` ca nu`i prea sTa in fire ! -*-*- ]

““Ma urasti ,dar tii la mine ;X!Ma respingi,da mori dupa mine;xØà

Fetele mele sa va zic ceva, baietii fara fete nu pot rezista. Arati bine estiØ frum:X esti desteapta, il faci! Dar dak pui botul la vrajeala lui, te dezbraci!:)))”

 Ochi de zana si o inima buna ;x.Ø

 Mereu aceeasi … darØ niciodata la fel.
 
Ea e ca aerul dar e lasa fara respiratie… Satena cu ochiØ albastri ..sursa ta de inspiratie

 As vrea sa`ti cer sincer unv autograf…semneaza dOmnisOara care te-a dat peste cap.
 Iubire
v :-?? ..un cuvant pe care multi nu`l inteleg…dar e folosit prea des…incotro ma-drept

 O arde cu accesorii…se imbraca modern dar slim…Nu se lasa condusav de moda..ci din instinct…In talie masura 27,34 lungime…Cand o scoti din jeansii aia …face crime.

Doare sa iubesti pe cineva care sa nu te iubeasca la randul lui, dar cel maiv dureros este sa iubesti pe cineva si sa nu gasesti niciodata curajul de a-i spune ce simtzi…:X:X:X:X:X

 “Sa fii ce vrei tu sa fii, nu ce vor altii Sav faci ce vrei tu sa faci, nu ce fac altii Sa gandesti cum gandesti tu, nu cum o fac altii ”]

 trasaturi fine, forme pline indeajuns cat sa nu te potiv abtine

 o urma de buna crestere am doar de fatada numai cand stau cu ai meiv la masa, pai sa ma vezi pe strada ma port,firesc,pt ce fac,platesc nu tac doar,uimesc,dau din cap,ma rasucesc
 cheama gaborii sa o aresteze ca e
v criminala simpla ei prezenta poate fi fatala
 
Vreau sa vii langa mine sti cav am atatea sa-ti spun Esti o fiara salbatica eu vreau sa te supun pe langa tine toate par atat de cuminti Felul in care te misti pe basul asta ce-l simti

Ti-am furat mintile si-acum ti le arunc in aer. Tu Esti constient ca acum vav fi mai bine ca ieri, nu?”

 Ochi reci de gheata, suflete calde le ard. Dacav lasi sa apara sentimente, clar, devi slab
 “ma simt pierdut de tot te caut
v dar nu te gasesc unde esti?ca vreau sa iti mai spun o data te iubesc????”

v Verdict crima ,ca pare o prezenta divina Daca te bagi si stii ce poate cine e de vina La cum se misca e crima pe ringul de dans .

• Oficial imi merge bnà ..neoficial e jale !

 Dragul meu iubit, putzin km tignit, iti trimit dinØ departare un sicriu si`o luminare , si ca semn k te iubesc , iau un par si te lovesc , si ca semn de amintire ..Vesnica pomenire !

Am invatat k trebuie sa te desparti de cnv cu cuvinte calde…S`ar putea sa fieØ ultima oara knd vezi acea persoana.

 are un sTil aparte;x se pOate spune:Ø “unicaTa”
Se pOarta cum ii plaCe :>;x si merge eleganTa =p~;x

 eØ OrgoliOasa..pff:x cea mai frumOasa =p~
si fiTsoasa. dar nu il deranjeaza;x
la multe. a dat Clasa si .chiar nu mai .conTeaza:>
Ce spune. gura lumii, Ca .lumea`i dusmanOasa

 e frumOasa: iesiTa din comunØ =p~
criminaLa fata =p~.FeluL .ei de`a .fi rupe Orice.concurenTa:>
Iar .diferenTsa .e ca ea are experienTa.


♥♥♥ Sunt tot ce`ai avut si n`ai putut pastra…Sunt tot ce’ai avut si nu maiØ poti avea…♥♥♥]

Azi Unicata Maine Copiata NICIODATA EgalataØ

Am sUfLet BuN sI nU sUnT hOaTza..Ti-AdUc zAmBetuL Pe FaTzA..‹―”Ø

Cine te iubeste..[ TE CAUTA ]..!! Cine te vrea..[ ITI SPUNE ]..!! Cui ii esteØ dor de tine..[ TE SUNA ]..!! Cui nu..[ NU]


“Ce`i al meu e pus deoparteee…sentimente adevarate!! nu vrajeli nuØ smecherii..:>:P”

‘Ti-am luat mintile…Cu ochii si buzele…Atunci cand te bag in seama,nu mai stiiØ nici cum te cheama…:)))”


• defecTele meLe sunT caliTatziLe taLe:x”

• “Ma copiezi .. si ?! Ce-ai rezolvath`.. O papusa cu o zdreantza e greu de egalat

• “•Fa-ti prieteni noi dar nu-i uita pe cei vechi!Ei au fost langa tine cand nu stiai de unde sa incepi!•”


Orice ni se va intampla , meReu vom fi in picioaRe .
Suntem gaTa sa va dam pesTe nas Fara nicio ezitaRe.


• “Nu eXiSta vIsE d0aR plAnuRi pE tErmEn luNG…Nu eXisTa spEranTZa d0aR v0inTZa bInE puSA lA puNcT…Nu eXiSta m0tiVe d0aR iNtRebAri fArA rAsPuNs

• doolce si fina…papusha de vitrina… Senzatia e unica, doza de risc e mica, viciul meu implica doar placere si dependentza psihica…”

• “Nu am krezut niciodata in filme…cele mai mari pretentii le’am avut de la mine”


• “sunt un exemplar rar..gata sa dispar…Dar…am sa mai stau;;)….sa tin fraierii pe jar

• “Te pot ucide cu cuvinte, Te pot face să-ţi ieşi din minte… Te pot ucide cu o singură privire Şi, în acelaşi timp, să râd fără oprire….”

• FeTeLe puN meReu pasiuNe in ceEa ce faC”

• Viitorul e trecutul la prezent….dar trecutul ramane trecut caci prezentul stii sigur k va schimvba un viitor care a fost deja… ”


• suntem fete ^^ALINTATE^^pe baietzi ii dam pe spate suntem fete frumusele fara ^^FITZE^^ si ^^REBELE^^||”

Suntt` InGeR` In` PreZeNtZzA` Si` Demon` iN` ESeNtZzA`.à

rEce,La fEl k gHeAta..à
IndIfEreNta..k d3h,ajEa e viAta.
En3rVaTa..niKiodAta..
FiTzOasA..k cN e n3vOie..
dAk stAu k cNv,o f@k d3 bUnavOie;)
FeRiCitA sAu sUpaRata..
Am cEa maI mIJtO vIaTa..


*ZaMbEsTe MeReU…khYaR dAk tY`e GrEu…KhYaR dAk Te DoArE…zImBeStE…fYy TaRe…VyAtZaà DyVeLoR…mOaRtEa tAr***oR..:x

●x● Cand fata intra in club se pune pe ea o lumina ●x● 8-|à
●x● Isi cauta victima o face ca si o felina ●x●
`
●x● Se plimba lejer,agale,printr-o miscare lina ●x● :>
●x● Mixeaza,alege prada tinteste si face crima .. ●x●
:x

[(%)] Acum da.. [(%)]à
[(%)] Are 16 ani si nu stie ce simte [(%)]
[(%)] Azi te iubeste [(%)]
[(%)] Maine te minte [(%)]
[(%)] Dar sa nu incerci sa o schimbi [(%)]
[(%)] Asà e ea! [(%)]
[(%)] Daca e a lui [(%)]
[(%)] Nu poate fi si-a ta!
[(%)]

●1 an te-am tolerat! 9 luni te-am inselat.. O luna te-am iubità .. Cu ce dracu`am gresit?

●Nu uita ca tu ai ales sã te îndepartezi.à Ti-am zis ca dak faci aSta.. N-o sa ma mai vezi !!●
●:*●Am foSt ranIta de PerSoane draGi.. Dar pOate asta le-a fost firea.. :-!!
Fiekre Zi o traieSti doar TeoreTic .. E gReu canD iTsi RepeTi in GânD..:- Capu`sus.. Tre sa ZaMbeSti !! Dar subconstientul iti dicreaza..:-Când plangi, sa nu te mai opresti !! :X
●x● Tu?? /:) Mie??
è N-ai ce sa-mi dai!! [-x De unde dreq` iNima?? :^o Ca n-ai!! ●x●
`Vreau ce e al Meu sa fie Doar al Meu…Nimeni sa nu iubeasca ce Iubescè Eu`!!:X N`am nimic fara tine:(..Shy t0t ce’i mai frumOs in viata Mea e Din cauza Ta!!`:-j”
IuBiThU MeO….Ai GriJa De MnE….K iNcEp Sa Ma iNdRaGoStEsK dE AlTul=)))
–>[ ~ sTii ca as puTea sa fiu cum Vrei ... sTii ca as puTea sa Fac ce vrei ... sTii ca am puTea amandOi aTinge Varfuri ... FaRa scrupuLe sau aLe vieTii franTuri ... sTii ca tOt ce`a fOsT nO` sa mai Fie ... sTii ca ai pLecaT dinTr`O prOsTie ... sTii ca pTr. Tine mi`as Da si sufLeTu` ... in CeLe mai nasOaLe cLipe ... ~ ]
 ~ vOrbim La PrezenT, TaRe ma aPaSa ... Prin tOt ce sPui ma Faci sa`mi pierD si uLtima speRanTsa ... aDuTsi aminTe prin ce am Trecut pTr. ca n`ai cum ... Sa uiTi pesTe nOapTe si sa pLeci sa`Tsi vezi de Drum ! ~ ]

~ nOi tOti avem DeFecTe ... Mai mari sau mai mici ... asTa Tu n`ai inTeLeS ... Si deGeaba imi Zici ... Ca nu`S de Tine ... vOrbesTi de varsTa ta ... La 16 ani e Greu sa`mi inTeLeGi viaTsa ! { :-j } ~ ]
–>[ ~ Zambesc ... Imi apRinD RagaTsa ... Te priVesc ... Tu spui Ca pLeci ... 'Eu spun ca Te IubeSc' ... Te intOrci ... Si ma saruTsi ;x ! ~ ]
1.      –>___°• Ea e Barbie`…
.~Altele vor s`o imite
°• La cat de sco.Ompa este Barbie..
Nu prea isi pot permite°•
°• Ea nu tzine cont de mo.Oda..[:>]
:::..Se imbraca cum simte°•
°• Ea se imbraca cu stil [:x]
::>>Iar Stilul ei nu minte ..[..]°:-”
–>M’am racit de tine si numai imi pasa:X Ce’o sa faci de maine:-J ;;) Eu am alta viata:X..Asa e mai bine;) Te rog sa ma krezi..:X Uita’ma pa mn:-J kiar de ai sa pierzi;) ..!!:(
–>mi Aduc Aminte Qt d Mult o Iubea:X Cum Prietenilor Le Zicea:Coaie…Nu Pot Sa Traiesq Fara Ea:X:X
–>“Şi timpuL tReCe, minTea uită, iniMa ţine minTe. fapTe Sau CitaTe uiTaTe pRin CuvinTe. aM invăţat Că daCă vReau tRebuie Să dau . Şi daCă nu mi Se Răspunde inapOi tRe’ Să iau….””
Nu Ma Satur d Iubire:X
Impartsim j Raw j Bine:X
Numai Lacrimi d Iubire:X
Nu Ma Satur d Iubire:X
Imi Aduce Fericire:X
–>Cu tacerea mea te’am chinuit :-j.. Nu te sunn nu fakk nimik ;):X meRitssi sa fii Pedepsiitt..:X La ktt de mult miai gresit :O:-j !!”
–>“Eu Numai Vreau Nu te mai vreau In viata mea:X Am suferit Si Mi’e De ajuns Din Vina Ta:X.. Azi Nu Regret Si numai Vreau sa Pot Ierta:X E vina Ta Greseala Ta;):
–>“Numai Vreau Sa`ti Fiu Aproape,Numai Pot Sa Te Fac Sa Uiti D Toate…De Ai Nevoie,Numai Sunt Aici Strig`o Pe Zdreantsa Ta;X Poate Ea Isi Face Griji De Pers.Ta ;)
–>“Ce Te UiTsi Asa ATeNt? dK ma PriVeSti Cu ReGreT:O N’ai VruT Tu Asa? M’aI LaSaT pt TaRfA Ta:O Gtaaa.. Nu Te MAi VrEau In ViatSsa mEa:* pLeAcA La uRaTa Ta:))”
–>Te Uiti Nebunule Nui asa ? :> Ai VreA Sa Fie K MnE TaRFa Ta…? te FaCi De RaSs Cu Iea,Nu ?? Stii…Akm am Pe Altu’:X DeGeaBa iTsi PaRe Rau Numai Esti pRintSu meu [-x
–>De Doru Tau Simt un fior zii de zii.. As vrea sa mor poate atunci ai simti:-j ce am simtit si ieo knd plangeam si nu mancam si pozele noastre priveam..km ne sarutam imi imaginam:-j
–>Ai Avut De Ales..Intre Mne Sh Ea..Si Prin Urmare..Ai Ramas cu Damblagia Ta!Nu`mi Pasa Nici de Tne ..Nici de Ea..Esti Kiar Idiot Dq Crezy In Ea;
–>“Ia da`i fata mea de jurattt…De cnee are dragg ?..Pentru cnee a facut noptilee zilee..Pentruu mnee..Sauuu..Pentru tinee?””:
–>“`aY aVuT…m`Ay PyErDuT…aKuM mA vReY…nUh Se MaY pOaTe…OrYkaRe Va Fy `EA`, NuH vA pUrTa AmPrEnTa MeA! :X
–>Imi revin putin, incerc s.o iau de la inceput. N.are rost sa ma complic cu lucruri din trecut. Te.am iubit .. sau poate nu. Nu te iubesc. Sau poate .. da. Dar nu mai conteaza. Pa:-h:-j
–>“As vrea peste 2`3 ani sa`mi apari in cale ..Sh sa`mi spui “Aveai dreptate cu vorbele alea ale tale“ .. As vrea sa nu`mi portzi pica ..Oricine cade se mai sh ridica`)
–>““ Dak.. e sa mor;;) la moarta mea sa nu vi;X ..Ramai in kasa ta;;) .! Dak la mine nu tii ..;X Vocea mea sa n-o uiti..:D/ ..Si ma rog sa sty si u ;;) kum e sa plangi..:P Pe fotografii..:(
`
–>.. Ea E Langa Mine Cand Problemele Sunt Multe .. Si Tot Ea E Singura Care Are Rabdare Sa Ma Asculte .. Te Iubesc Si Punct.! .. :X
Noii`2`am`facuut`un`legamant` Cat`voom`traii`pe`pamanth` Nimenii`sa`nu`ne`desparthaa` Nikiodataa`nikiodata`:X:X:X
Adevarati prieteni nu sunt aceia care te urmeaza in sir indian, ci aceia care iti arata greselile si iti raman alaturi orice s-ar intampla :> :d/
Ea mi`e k 0 s0ra, ne intalnim la sc0ala la aceiasi 0ra .. Avem idei fixe, radem dup` culise, iar knd c0rtina a cazut, veselia a`nceput :X
ea e langa mne, uit d` t0t sh m` simt bne :X
Tot ce ai auzit de noi stii ca nu e adevarat, hai lasa-ne pe noi sa-ti aratam cum suntem defapt
Prietenia este… tipul de dragoste pe care ne inchipuim ca o traiesc ingerii
o sa fie bine chiar dak mai avem probleme..iti spun stai linistita deci nu te teme…k multe vin si toate trec chiar dak raman semne…si orice semn se vindeca dupa o vreme! :X
Sh s`au spus multe v0rbe rele despre n0i .. _|_ la t0tsi kre auu vrt s` ne traga inap0i!
Totu` e mai usor atunci cand sunt q ei Doar q ei, q prietenii mei Ii numar pe degete k sunt putsini k ei Raman q ei, raman q prietenii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu