marți, 19 aprilie 2011

Statusuri pentru tine partea IV`:x

• Jucându`te cu sufletul cuiva`, nu`i o glumă`. E ca la meci`, ocaziile se răzbună`... •;)

“Te` Lupti` in` Fiecare` Clipa` cu` Tine`...Incercand` sa` fi` la` Fel` ca` M
ine` }{;;)}{”

Sunt Doar Vise` Par Desprinse Dintr-o Poveste Ce S`a Sters`Iar Nopti La Rand O Retraiesc`>

RegReTe??eU nU am RegRete`!:)

 Uita`TE La nOi ;X..Si daCa vEi comMenta Ceva..Scz! fEtitSa mea DaR JtII CVaa`?. Te caM roAde iNvIDia!.:))

Prea mOolTe` vOrbe`. Prea` PuTzine` FapTe`.! n`am fcT` pe plaC` nimanui` ... shi` nici` n`am sa fac` ... daCa` Te` pOrTzi` Ok. sunT` dulCe`. daCa Nu` ... sunT amaRuie!!!


Lasa-ma ' sa ' fac ' ce ' vreau . In ' fatza ' ta ' in ' nici ' un ' caz ' socoteala ' nu ' dau !

←♥→Sunt sentimente infinite.;x.Nu ganduri perfide :] ←♥→

“`Bunul meu simtz?...:X... Depinde de al tau ..`Rea? :X...Cu cine merita !” :)))

  Dezamagita?Da.Mai conteaza ceva?Nu! Hai paaa!!!!

Se aude : "wOw" totSi iSi pun mainile`n cap . Credeau ca au sCapat , nu m`am sChimbat . Si niCi nu o s`O faC prea curand , pe cuvant ;x

...[~~]knd sunt BuNa,SUNt BuNa,~~@@kNd SUNT ScoRpiIe SUNT pErFeCtA!!...[~~]...:X


“““?ฆ?..Hey..Shi k sa`tzi mai spun ceva.. ..Taci shi asculta.. ..Mi`e dor de privirea ta..~*?ฆ?”””

•ciNe il faCe pe taTi de baNi`?.. e pustOaica lui de 16 aNi`!•:X:)))

...[~~] Eu SuNt independenta,nu-mi Pasa de CeI Din JuR:X.....eU fac ce Vreau,dar stiu cf,doar ce vRea Muschii mei:X....Traiesc clipa la maxim...[~~]...:X

Nuu` lasa nimik s` te d0b0are ! Gandeste`te k t0tuu` e d0ar 0 simpla incercare, e greuu`, 0 simtsi p` pielea ta, da p0ate`n acel m0ment e mai bne asa !


““Nu` mAi` sUnT fEtItZa` pe` KrE` O StIaI` U DeMUlT`... PoAtE` NiCi` n`AI ObSeRvAt ... de` La` uN TiMp aM MaI` CrEscUt .. ””

Dak Ti`Ar Vorbii Cerul Intr`O Zi..Si Ti`Ar Spune Tot Ce Simt Eu Pt Tine[:X],Ai Revenii?[:-?]..

“Nu e deloc fitoasa.. As putea spune....copilaroasa....Cu felul ei de a fi... ea te iubesste si tu stii”

“• Il faceai fericit, era fericit ca te avea din nOu pe tine..Si nu mai cOnta nimic ` pe lume.. !”

“• Copilaroasa ?! Da. Pentru k asa vreau . Matura ?! Cand vreau. Ignoranta ?! Cand nu vreau sa vorbesc cu tine . Prietenii mei ?! Cele mai tari personae

“(*)`“.. Nu Regreta Ceea Ce Candva Te`a FaCut FeriCita .. !”}{”!”

Destul De Matura` Ca Sa Stiu Ce Fac`.. Suficient De Copila` Ca Sa Ma Prefac Ca Nu`mi Dau Seama`! ..””

;x am gasit la tine` ce lipsea in viata mea` ... vreau sa`mi fii aproape tu` , numai tu` , doar tu` ;x

“El ma` Ajuta` Mereu` Knd Am Nevoie` de` un Sfat .. E Copilu` Din Mine` .. Copilu` Zvapaiat ;x””

as` vrea` sa` p0t` sa`ti spun` cat` d` mult` te` iubesk` ;x as` fi` vrut` ca` nici0data` sa` nu` te` ranesk` ...�

sa ai curaju` sa spui DA....[]sa ai curaju` sa spui NU....[]sh`n fiecare clipa grea...sa ai curaju` sa fi TU[]

Oficial` imi` merge` bine`, in` secret` mi`e` dor` de` tine`:D

Dau Rime c0recte`:x Te ard l sentimente`.. Tzi se pare un miraj..-eu itsi spun k n-ai curaj..;;) intra`n anturaj..dar 0ricum`:x fac ce fac j te sc0t din peisaj`;)

““aRe 16 aNi sI nU sTiE cE sImTe...aZi tE iUbEsTe mAiNe tE mInTe...dAr sA nU iNcErCi s`O sChImBi...ASa e eA..dAcA e a lUi nU pOaTe fI sI a tA ;x”””..:)))

“«¦ | SUFLET | de` Copil, | LACRIMI | de` adult Sh` eSentSa tare, aSta e | FETITSA | Care te`a ridiCat | MEREU | in piCioare` ¦`«”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu