marți, 19 aprilie 2011

Statusuri pentru tine partea III`:x

“• De`jos` pana` la` sol `si din` priviri` iti` spune` "vreau` shopping` in mall"!.”:X

“Pot ierta usor`:x dar si razbuna:) sau te pot uri toata viata`:x”

Ce-i aL mEu e PuS deOparTe !... Sa va Fie cLar La ToAte :))))

“Nu incepe sa vorbesti :o .Stai asa . Sa`mi aduc floricelelee :X ... Gata le`am adus. Poti vorbi :x…”

Ele prOvOcator danseaza, pe tOcuri nu pe masa le place bunu` gust si`O dOza de viatza.. ;x

"" Nu` mai `incerca` sa` ma` vrajesti`...Stiy` prea` bn`...Nu` iti`merge` k` mn`..."" [!~!]

“Thu` ai ridicath` risku` … eo am ridicat disku` … !!! … Cantecul s`a oprit…Sssttt…!!!... InKiDe Pliskul”

“Imi arunca o privire Vrajeala cica "iubire" =))=))

♥╮Am O`o NeBunie:x`Care Iti Place Tie`... Am Un Stil Aparte..Eu Nhu Sunt`h Ca Toathe :]] !` ╰♥╮

“Ce Te InTereseAza ` ? Sau dCa TOT Vrei Sa Stii InTreAba ` ma Si AfLa ”


ImpReSii dE daMA cNd loMEA ma AclAma .. Tu vRei Un fiLm ERoTIKk..;)) Dar o Sa IaSa o DRaMA!.:)


● [ b` ].. [ Tzin langa minee` dOar ke iubEsk .. de restu` ma fOloseSkk` ..!;x ●

“V`a Venii` Si` Randul` Meuu` Odata!`...Acum` Pot` Sa` Spuun`C`a Nu`mi Pasaa!`” :X

““Shti` ...Dorintzele` sunt` pe` gratis` ;x... Eu` Nu` !”=))

“Ce Te InTereseAza ` ? Sau dCa TOT Vrei Sa Stii InTreAba ` ma Si AfLa ”:))

“E Confidential`:) Da e Special` :X!!”

“Nu` incerca` sa` ma` intelegi` ! Te` depaseste !"

“• ZaMbesc`! .. Nu regret`! . Nu am gresit`..am iubit`! ..il iubesc si am simtit!`;x”

“Ea` e` Mihaela` Ii` place` viatza`, si` e dispusa sa faca orice` sa`ti` inchida gura `!``”

““Nu` te` lua` de` mine` scumpule`..Sunt`cam` expirate` textele`..Nu` asa` se` agata` fetele`..Stai` si` mai` invata`ti textele`.! ;x””:-j:-j

Traiesc intr`o lume de vis . unde totul e permis!:-x

“Astaa`s eo` si n`ai ce`mi fake`.. Mami` alta` nu mai` fake`!;x` :)))

“Fa`mi din stele floori` . Scoate`ma din mintzi`””


“““Visam` Ku` Okyy` Deschishi`...La` O` Lume` Imposibil` De` Atins`.....”””

●:*●Am foSt ranIta de PerSoane draGi.. Dar pOate asta le-a fost firea.. :-!!

Tsine minte ca o lacrima adevarata e rece . . La fel sii timpul care nu mai trece . Am d0ar simple regrete Iar ce`a f0st intre n0i .. d0ar FaLse semtimenTe .

Uita ;) am avut incredere k totul va fi bn:( dar asta nu mai conteaza pt tn :-j

“Hai` AraTa-Te` Mai` BiNe` sPuNe`Mi` De` Ce` Nu-TI` CoNviNe`..C-am` Mai` MarE `TaLent` Ca` TiNe` Prea` MuLt` Ti-a` ScAzUt` MoRaLu' CoPiEzi` OriGiNaLu` ””:)))


“Ca` e` pustoaica` e` greu`:>.. Vrei` s`o faci` de` casa`?:)) Ai` tupeu` :-j”

“AcCePtA`Ma FaRa NiCi1 ReGrEt.. PrOmIt Ca O sA FiU SiNgUrU` TaU DeFeCt.. [:x]”


““Vrei sa-mi fii model in viata?...ai tupeu?””


“Vezi tu scumpo , o fi stat sh` cu tn , stiu .. stiu c`a ars`o si cu altele `.. dar vezi tu `..el are o fata .. si ptr el..fetitsa lui e cea mai importanta`”:>:X


“Daca merge ,merge ! Daca nu ,asta e :)”


“LuMea Vb ..DaR Tie Nu Iti PaSa ..LaSa-i Sa Se AgiTe Stii Ca Nu CoNteaZa ”:-j

“dak` eU` sunT` SuBieCt` de` BarFa`.....AtUncI` Uh` EjTi` DoaR` O TarFa`!!!!””


“Haii`:x...Sun`o Tu! Spune`i Ca Ti`e Gol suflethu`:x”

Sh s`au spus multe v0rbe rele despre n0i .. _|_ la t0tsi kre auu vrt s` ne traga inap0i!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu