marți, 19 aprilie 2011

Statusuri pentru tine partea II`:x

 “Da.. da.. da.. ce lume rea.. Face numaI voRba mea.. ma vorbesTe bIne In FaTza.. daR maR cuRaTa de vIaTa..”

“Eu SnT YubIta.. nOO`s FoToMoDeL, Da` CaT TiMp EjTi Q Mn Vr Sa`Mi Fi FiDeL.. SnT q Okii P Tn Qm Scrie La CaRTe.. pT UnU` K Tn Am OkI J La Spate”

 “Imi Place Sa Fiu Copiata..dar Cel Mai Mult Imi Place Sa Stiu K Nu Pot Fi Egalata”

““~Niciodata nu RegreT...Te`Am cunoskut Pa InterNet...Mi`ai vb Frumos Ji DulCe...Numele Tau Ma Distruge~””

“Hai AraTa-Te Mai BiNe sPuNe`Mi De Ce Nu-TI CoNviNe..C-am Mai MarE TaLent Ca TiNe  Prea MuLt Ti-a ScAzUt MoRaLu' CoPiEzi OriGiNaLu ””;)

““““mOARE lumea de mn k am arfe `da`mi sta bine . V'am pus la inima gheatza. k n`avetzi pik de dulceatza. yo am haz si voi nekz .va atac la orike pas ””":)))

“Am Parfum De Floare Rara... Si-s Printzesa Rara-n Tzara...Cu Fetele Nu Ma Intrec...Dar La Fraieri Le Dau JeT””

“.“Nu`mi pasa de Tinee` Nu`mi pasa de Eaa` ..Iar dak crezi ka`mi pasa.. E treaBa ta` !! Tu m`ai facut sa Gandesk ji sa Ma Komport aja` akum.. hai jett la Zdreantza ta”””

“De Dragul Ei Ai Sa Te Potolesti... Ca E Atat De Mica Si O Iubesti... Si Pana Vei Muri... Ai Sa-i Faci Bucurii... Ca E O Zapacita Mica Intre Copii””

“.““Si Kand Ies Din Scara...Vreau Sa Plek Afara Mama Rade Usor Pe Geam...Fata Mea E Nomber One):”””

“Ea nu`i ca restu`! Ea e pur si simplu ea!

..^..DeParTaReA AsCunDe AmInTiRi , ViSe , LaCrImI Shi SPeRanTsE In PriViRi.......^..:|

..~..Nuh MaI CreD In PoVeShTi...DaR OrIcUm PoVesTea E CLaRa...DaCa Nuh SnT InTeReSe...DruMuRiLe Se SePaRa...~...

...NuH TreBuIe Sa ImI MaI PeSe D Tn...D AcUm InCoLo , O Sa MaH GanDeSc MaI MuLt La Mn...

Ash VrEa DiN PiEpT Sa ScOt...InImA Cu DoR Cu ToOT....Sa O PuN In PiEpTuL...Sa SimTsi ShI Uh Ce SimT Eu.....

ShI ToTuShI..ShTiE CuM Sa FaCa....CuM Sa Mah TsiNa.....CanD SunT Cu EL,MaH TraTeaZa Ca Pe`O ReGiNa..;x;x

Ai Sa CauTsi PerSoaNa MeaH  , In FieCaRe ``EA`` Din ViaTsa Ta....BuNa Sau ReA  , Eu Am FosT DoaR A Ta...;x...Ea In OriCe MoMenT PoaTe Fi Shi`a AltUia...

Stii,baiete,chiar dk ai putearea sa ascunzi,ti`e dor de EA  .. Nu e ushor sa recunoshti,da` vrei s`o vezi
;...InGeRaSh AsCuNs PrIn NoRi , Da`Mi Un BiP Sa ShTIu Ca ZbOrI.....Nb PuIsHoR , T SaRuT ShI SoMn UsHoR...:*

Nuh UitA Ca SunT DeParTe....Nuh UitA Ca Te IuBeSc..;x...Nuh UitA Ca Zi ShI NoapTe....Eu La TiNe Mah GanDeSc.....:((

``Nuh T AvanTa In VaLuRiLe DraGoStEi FaRa Sa.I CuNoShTi AdAnCiMiLe....``

...PoaTe Ca Ar Fi MaI Bn Pt Mn Sa Nuh MaI ShTiU NmC D Tn..

...AcUm Ca Ne.Am DesParTsiT , ToaTe ShaNsELe SaU RiSiPiT....Am RaMaS DoaR O UmBrA In ViaTsa Ta , DaR CuRanD , ShI UrMeLe AsTeA VoR DisPaReA...

```DaCa NuH Eu , AtUnCi CiNe ,ShI`Ar Da ViaTsA Pt Tn?.....O Sa MoR D NuH EshTi Uh....DoaR CHiPuL TaU ImI ALiNa SufLeTuL.....```

..Am PiErDuT IuBiReA Ta.....AsH Da OrIcE Sa T MaI PoT AvEa....DaR NuH MaI EsHtI Pt Mn.....EsHtI DoAr Pt EA......

..NimiC Nuh Mah MaI InTeReSeaZa..Ce Va UrMa Nuh MaI ConTeaZa...In CliPa Asta VreaU Sa MoR..IuBiRii Tale Sa Nuh MaI Duc Dor..'

..[..DaC`ash Putea...Ash Trimite Pn La Cer Iubirea Mea......Ash Plange Shi Ash Suferi..Shi Bn Tot Nuh Ar Fii....]

..~..ViaTsa Mea Shi Inima..Le`am Pus In Mainile Tale....Uh M`ai Facut Sa Simt Fericirea Cea Mai Mare...Ca Mine Nuh Va Shtii Nmn Dragoste S`arate...Eu Am Fost Singura Kre Tsi`a Jurat Iubire Pn La Moarte......~...

• aM taCut caNd aM pLecaT`.. daR aM zaMbit cA a meRitat`!

“• Si reSpecT PentRu ceL caRe`si iuBesTe muLt feMeia`. DaR sa fiE faTa fiNa`.. Nu TarFa de maNa a tReia`! •”

“• mOdeL de feMeie caRe cauTa sCanTeie`. iL paRaseSti pe fRaieR`. aSta`i cea mAi buNa cHeie`! •”

“• Fii faLs`... TriSeaZa DeS Sa Fii SiGuR Ca Vei CaStiGa uN jOc PeRveRs`... LuMeA jOaCa dOaR Pe inTeReS`...  •”

“Cand`vad aTata`invidie..Ar`trebui sa`iau calmante`ca nu va mai sUportPana atunci`sunt gata`sa va scUip in`b0t;x”

M`am saturat de jOcuri peniBile shi de oameni neschimbatzi ! Viatza e prea sCurta sa tzi-O risipeShti cu niJte Ratati ””

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu