luni, 18 aprilie 2011

Statusuri pentru tine`...:x

“Daca merge ,merge ! Daca nu ,asta e :)”
 E trsit ca dracu ! stiu estii intr`una plecat ! Eu snt singura intr`una si mai am d asteptat !”

De ce pleki capu si fumezi....Si daca iti spun schimbate`..Te indepartezi`!””

Vezi tu scumpo , o fi stat sh` cu tn , stiu .. stiu c`a ars`o si cu altele `.. dar vezi tu `..el are o fata .. si ptr el..fetitsa lui e cea mai importanta`”
“Nu mai cred in poveshti`... Si Oricum` povestea` este` clara`... Daca` nu mai` sunt` interese`... Drumurile` se separa`...!`””
“Caci daca e departe nu te mai simti întreg . Spui : "Pune`o într-o mie de fete ca tot pe ea o aleg "””
Zambeste si urmeaza sfatul : " Toate trec baa da`le dracu ! "
““Gandul la tinee .. neincredere in mine ..!”
“Ca e pustoaica e greu:>.. Vrei s`o faci de casa?:)) Ai tupeu :-j”
“:X Si n`am de gand sa te mai las curand... si totusi ma crezi pe cuvant chiar daca o iei razand`!”
“Vreau sa te sun.. atunci cand mi`e foarte dorr de tine:x”
““Vrei sa-mi fii model in viata?...ai tupeu?””
““aSta`I felUl meO de`A fi...n`Ai inTeles U v`A inTelege alTuL intr`O bUna Zii`...[__]”””
““““Hai intoarce`te shi indrazneshte sa ma mai priveshti o data cum o faceai de mult :) ,Nu pt k te vreau inapoi , ci doar k sa vezi ce ai pierdut:|””””
“``Nu sta retras..Sti prea bine ca tu m`ai atras!! ``”
“"O vezi cand vrea ea..De aia` esti nebun dupa ea!"”
“°•Barbatul Are Intotdeauna Ultimul Cuvant: ''Ai Dreptate Draga Mea''!°•:x”
““Sentimentelee nu pot fi puse p balantza:x nu ne poate despartii nici o distantza:X }
“`Mi-a fost alaturi zile bune si nopti grele Cand plangeam din despartiri sau barfe rele`”
““Lasa`ma cu textele ca itzi pasa sau conteaza... Lasa`ma cu lumea care nu ma agreaza... Aproape tot ce mi`am dorit am obtinut... Iar daca nu a fost asha a fost pentru ca nu am vrut !!! ””
“N`o Sa ReNunTz NiCi MaCaR O fRacTziuNe De SeCunDa`!... FiinDca TotDeauNa PieRzi DaCa ReNunTzi La LupTa`!... ””
“Am crezut in vise Dar tot ce mi-am facut sunt, impresii false.”
“sTii k s`Au spus mu|te vOrbe re|e despRe nOi`.. _|_ |a tOtZi caRe au vRut sa ne tRaga inapOi`! peSte tOate O sa tRecem q cApu`n sus`.. ne aVem uNa pe a|ta`, aSta`i mAi pResus`!”
“Crezi ca ma impreSsionezi ? Ai faCe bNe sa vezi ca nu mai sUnt cum ma crEzi ! Am cresCut.. am laSat in urmah` un treCut !”
“Acum ecoul meu tau spune-asa : « Chiar daca ai puterea s-ascunzi, ti-e dor de ea «”
“Nu vreau... sa shtiu... nu imi pasa daca acum iti e greu Nu vreau... sa-mi spui... te-ai indepartat de sufletul meu...”
“Credeai ca ai totu` si ai pierdut..!!..”
“Nu`mi place sa imi spui … [pa!] Nu uita - asta e replik mea ! :))”
“Poate-i un joc şi, scuze, dar spune tu... De la o vreme lipseşte cam des, nu?...”
“uiTa`te atent … nu InSiSteNt …priVeStE dAr nu aTinge …tE pOt resPiNge ! viseaza …dorEsTe ! DaR In REalitAte Nu Ma PoTi AtIngE”

“FeNomenAl,deLoc BanAl.. DemeNtZial.km fatal :D Original sI SenzUal .... :> ceee ?? NU crezi k sUnt reala???;;)”

“““???»...Am Sa Fac Loc Prezentului Si Am Sa Dau Dracului Trecutul...Pt K Nu Mai Conteaza Si`a Pierdut Tot Farmecul...»???”””

“Ce Ai PaTiT,SuRiOaRa...,De Te UiTi AsA UrAt La MiNe?...Ai CeVa Cu MiNe...?...SaU...E DoAr TeAmA De SiNe,Ca SuNt MaI BuNA Ca TiNe...?:>”

“Ne InViDiEzI...InCeArCa Sa Fi Mai bUn....DaCa pOti!...nU iTi pLaCe cUm ne ImBrAcam...Nu TE uItA...nU ItI pLaCe LimBaJu` NosTrU...nU Ne aScUlTa””



~S-a schimbat placa.....S-a schimbat si fata..vad ca nu-ti convine acum ca se`ntoarce roata.....dar sa stii ca de acum incolo asa va fi...eu imi voi bate joc si tu vei suferi



Uita, ;) , am avut incredere k totul va fi bn :-<, dar asta nu mai conteaza pt tn :-j



Ai grija pe cn strangi la piept ;) , sa nu fi ranit mai repede decat crezi :(



Sunt un copil intr`o lume q probleme;x..jocul tau:) regulile mele;x



>>Am AlErGaT pRiN pLoAiE [, sInGuRa,DePrYmAtA ,aPoI sHy MaScArA sA dUs DrQ ! nU aM nEvOiE dE nImIk DeKt sA mA rIdIk!



Tsine minte ca o lacrima adevarata e rece .  . La fel sii timpul care nu mai trece . Am d0ar simple regrete Iar ce`a f0st intre n0i .. d0ar FaLse semtimenTe . 



..[] Imi pusesem in Tine sh ultima Speranta..Te-ai dus dracu!! sh nu iti mai pasa..pentru mine Barfa inseamna reclama fara plata..deci barfeste inca odata sh inca odata []..



Te PrIvEsC aBsEnTa o.O ... tE iGnOr AtEnTa :> ... iNtRi LeNt  :P... In JoCuL mEu DeMeNt..!!:>



Nu Te VrEaU pEnTrU o Zy, NiCy PeNtRu O lUnA, vReAu Ca ToAtA ViAtZa Sa FyM iMpReUnA!:X



“●Indiferent de problema , n`o vedeai k plange, ba chiar isi spunea : " trebuie sa crezi in ingeri!”



““●Ce spui? Nu vreau sa te ascult...Baietii?!...Da`i dq pe toti, de parca spune vreunul adevarul!!!”



“VoRb3sK Cu TiNe ! ImI SpUi VoRBe DuLcI Si Mii De SoApTe!”



“Timpul trece fara noi, cu tot ce-a fost, Ramane numai amintirea, fara rost. Eu te iubesc cum te-am iubit, tu m-ai uitat, Din clipa-n care, ai plecat.”

“Ma uit la tine-n fiecare zi Si tu nici macar nu stii Cat de mult te admir Sunt napadita de ganduri”



“Tu si numai tu sti ce fac ,numai tu si ce visez Dar orice fac tu nu ma crezi! ”



“Uite ceva suspect...seamana cu mine......nu`i asa`?”



Vata de zahar? Nu.Sirop de capsuni? Nu Ciocolata? Nu. Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine`  `!”



“In vara asta fac tot ce imi trece prin cap  ` !”



Poate` ai` vrea` sa` mai` fii` langa` mine` cum` erai` candva`...dar` fierbe` sangele`n tine` cand` shtii` k`mi vad` de` viatza` mea`

“Lasa`ma sa te invat , sa`ti arat ca poate sa fie liniste chiar daca`i zgomot :x”

“Fiecare clipa cand zambesc ,zambesc pentru cat de mult te iubesc :x !”

“shi iti place , orice ti-as face :x zambetul meu tot mai mult te atrage :X detin controlul , mai schimb decorul :X:X”

“akm te uiti la mine si vezi ce ai pierdut..eh baiatule imi pare rau pentru tine , nu pot sa fac sa fie k la inceput ;))”

“Hai Uitate La Mn K Mereu Imi Merge Bn…Hai Uita-te Incoace..Nu`s Figuri De La Versace,Nici Arfe Originale,Ci Doar Fitze Mondiale…”””

“tOtSi ma aDmiRa.:x..` ptR. ca sUnt cOpiL..;;)“ sh` am o Lume dE viS.“ iaR simpLa mea atinGeRe=p~..` ii dUce`n paRadiS..;;)“`”

“ai grija draga ;))ei autograf :X prietena ta te priveste si te-ar face praf :))”

“dak eu sunt subiect de barfa...atunci tu esti doar o tarfa..tu mereu impotriva mea....eu mereu deasupra ta...:)):))”

fATzza ~ ~sppatte~ `[sii]` PrOOfiLL Ai.... ThaLLenTThu... Cell... maAi.. fiin




“sunt fetita rea… ai ceva impotriva mea? hai incerca sa ma opresti…. ca te iau doar cu povesti”



♥ ☺.::ElegantZa Nu InsEamNa Sa Te FaCi ReMarcAt InseamNa Sa Fy de Neuitat [;)] ::. ♥ ☺



“esti un dobitoc… nu glumesc deloc… ai vrea sa ma ai… dar nu ai ce sa-mi dai…..te crezi frumos...dar defpt esti un jegos...=))”

“sunt bine dotata… cuminte si stilata… te privesc…. si repede te si vrajesc:”

“ma uit la tn atent...si simnt k nu esti competent...de iubirea mea grija sa ai ...si zil;ele sa ti le dai..”

“Simtsi q Mory Fara Mn… Lasa Baiathu Meu q Poate Aja e Mai Bn.. PoOate q Nici Nu Te`a Interesath`.. Tu o Sa Plangi..Iar Yo o Sa Rad.. Asa a Fost Candva….. Si p Tn Nu Te Interesa.”



EjTi O fLoaRe EjTi Un CrIn EjTi PaRfUmUl CeL mAi Fin EjTi RoUa DiMiNeTi jI dUpA tIne Mor BAiEtiI :X>:D <>:D <>:D <



““Nu am nevOie sa mi se`arate vreun drum sau sa fiu invatata cum sa gandesc aCum !”



“Chiar daca iti gresesc...chiar daca sunt momente cand iti lipsesc...sa nu uiti...sunt langa tine si te iubesc :x\”



“AcCePtA`Ma FaRa NiCi1 ReGrEt.. PrOmIt Ca O sA FiU SiNgUrU` TaU DeFeCt.. [:x]”



“Ce rol vrei sa joc acum??...Sa fiu ca ieri nevinovata sau azi ca niciodata..=P~”



“Peste toate o sa trecem cu capu`sus__Ne avem una pe alta asta`i mai presus:x”



“"Oriunde,peste tot" Aaaaa si pretutindeni ;) "Nu ca altii!" :x”



“Orice s`àr intampla tu sa ramai q mne:X Voi fii si trup sh suflet alaturi d tne:X”



“Oare .. Fără ea ai fi la fel? Da` .. Oare .. Fără ea te`ai simţi altfel? Căci dacă e departe nu te mai simţi întreg` Spui: `Pune-o într-o mie de fete că tot pe ea o aleg !!”



“Siii .. ar fii binee ` sa fiu singura care c0nteaza pentru` tine` . Sa nu itsi pese de : t0varashi` .. bar .. prezentse feminine` !”





“A fi o lady inseamna mult mai mult decat a comenta vrute si nevrute.. a barfi la ora 22:00 intr`un restaurant de fite..”



“EsTi goLan pT mEnE.. da eu ToT mOr dE TinE”



““As Mai Avea Multe De Zis Dar Nu Mai Zic Pentru Ca Ti`as Da Prea Multa Importanta...Fai Zdreantaaa””



“Imi place cand lumea ma imita.....zi tarfoo te simti uimita??? Stiu ca tie ciuda pe mine.....Sunt mai presus ca tine”:X:X



“N-am impresii-n cap... Nu sunt Figuranta... iar daca daca esti cumva de alta parere... chiar nu ma intereseaza Punctul Tau de Ve.De.Re”



“poateee` aM aere IN kap` aSta e dOar` pRObleMa` mea [  ] NU potsi SA ma suporTSi` asTa` e doar prOBlemaa Ta` ` nUma kUNosti` .. NU koMENtaaa` ai GRijaa` de viatSa` THa` NU de a MEa`”



“OricE ar fI... OricE s.ar inTampLa... chiaR daca vEi vrEa... nu ma vEi scOaTe din InIma ta... lOcuL meu E asigUrat mErEu.... pT k tU ma IubestI cUm te IubeSc eu”



: ♥.Dє мi`ªi scøª†є iηiмa †є`ªS iuβi Si Faяa єª.♥ :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu