marți, 19 aprilie 2011

Statusuri pentru tine partea VI`:x

Am cea mai buna prietena Din intreaga lume Imparte cu mine si rele si bune Parca ar fi cu mine din acelasi sange. Pentru mine plange :X 

Prietenia dintre noi aj vrea k sa nu dispara…caci e un paradis frumos al anilor de scoala :X
De fieCare DaTha` CanD mI`a fOsTh` maI Greu..IntOthdeauNa Langa mIne a fOsTh` Mereu..De fieCare DaTha` CanD Am SuferiTh` .. NumaI Ea Si Dumnezeu M`au InGrijiTh` ! ” :X

DaCa`aSh` puTea .. I`aSh` Da ParThe` Din Mine .. Vreau s`O vaD ZambinD .. UrLanD De feriCire ! .:X.

mOoltsSi` ii gasSesSc defecTe impresSi in cap.. zi de Zi un fRaier care se creDe baIath` de baiaTh` daR ea va raMane tOot` sOora mea niciOodaTa n`Oo vOoi traDa jUr pe viaTza mea :X:X:X

–>“fAc pE InAb0RdAbiLa, e uN j0c Ce iL Fac deS, iMi Joc bIne r0luL : InOCeNt~ChiP~pErVeRs” 

º ma gandesc la tot cea fost /chiar daca stiu cai dureros°”˜♥•º” 

Tot ce ai auzit de mine,sti k nu-i adevarat Hay…lasa-ma p mine sa-ti arat qm sunt de fapt °”˜♥•º”
se’ntampla doar odata’n viatza knd toti iubim cu’adevarat !
prea tarziu sa’ti ceri iertare …prea tarziu si stiu k doare 

Regretsi` k m`ai cunoscut ? M`i se rupe`!

“• Copilaroasa ?! Da. Pentru k asa vreau . Matura ?! Cand vreau. Ignoranta ?! Cand nu vreau sa vorbesc cu tine . Prietenii mei ?! Cele mai tari persoane
Avem ceva ce voi nu o sa aveti niciodata..un suflet de copil in orice situatie`
Banii,banii tu cauti doar bani sau suflet curat???
Banii sunt mai importanti??
Poti sa pleci odata cu ei;)
As vrea sa fim impreuna si nimic sa nu mai stea in calea noastra imi doresc nespus de mult sa fim unul langa celalalt X:X:X:X Acum mai mult ca niciodata te vreau langa mine…
Iubirea mea e profunda,
Cuprinzatoare shi inalta cat sufletul meu[...]
Te iubesc cu toata suflarea,
Zambetele shi lacrimile vieti mele![:X]
merSuL eI dE ScENa,Te baGa’N dILema…VorBeSTe K O prOfeSOara…CU’n cUVanT Te Baga’N boaLa…poZeaZa’n PozZiTiI prOpRI…Iar VoI TarFeLor daTi COPY
.Am 15 aNi …Imi sP”GanDeSTi deStuL dE bine”.
Ai Fi SoKaT dAk Ai stIi Ke GaNdEsk deSpRe TnE
Vorbe goale fara efect []
…sa te mai vreau?! []
m`am saturat sa te ashtept []
de una singura []
o sa ma simt PERFECT![]

●٭● Femeia`i LapTe §i miEre [à :x] ●٭●
●٭● Numai Daca`i faci pLacEriLe [ :> ] ●٭●
●٭● Ea E sOarTa si nOrOcuL [ :-" ] ●٭●
●٭● Dar Te aRde Mai rau Ca fOcuL ! [ >:) ] ●٭●
tE’aM mInTiT sI sTiU cE mUlT tE dAaRe 8-|à
StIu K aM fAcUt GrEsEaLa MaRe:-<
nU gReSeSk KnD sPuN iMi CeR iErTaRe[-(
VrEaU o SaNsA dE iMpAcArE[-o<
[!][dintr-o gluma am facut o poveste]à
[o iubire ca a noastra nu mai este]
[la inceput nici tu, nici eu nu ne-am gandit]
[ca o sa ajungem sa fim de nedespartit][Tbx][!]

:x:x:xCOPILARIA-I FRUMOASA TINERETIA-I VISà PRIETENIA-I SOARE IUBIREA-I PARADIS:x:x:x@};-@};-@};-(*)(*)(*)
aM tAlEnT sHi mArE sTiL … fAtZa … sPaTe sHi pRoFiL ;;)
“• Intelege k nu vreau doar o relatzie de.o vara .;) K inima nu.mi bate doar knd e frumos afara ;x”
o Mie Ca Ea~NiCi{O`o}na Ca Myne []~AsTa O Shty FoaRte Byne*::Styl{O`o}l:: Ey Atrage Pryvirele~:: Stil{O`o}l:: Meu FuRa >>Inimile<<
:X~~Sa Te pWp FiX In bOtH Sa tE ZaPaCeSk De Tot Si Te PwP si Pe GuRiTzA Sa FiM pERecHEa cEa mAI fItZa:X:X
Pentru Un Moment…Am Crezut Ca Ma Vei DiStruge ~ Dar Uite`ma Acum Sunt Tare Si Chiar Foarte DoOlce :x”
***{sKuMpA ShY dOtAtA:>>kEa mAy tAlEnTaTa fAtA:x>dE MoOlTzZy YnVyDyAtA>>sHy De SmEkErY ReSpEkTaTa:x:x)”***
BucuRIa/DUreaza MuLT :>triSTEtea/DUreaza PANA pui U stop!!!!___NImiK nu SE face Decat daca U vrey..
TOtul aRE pret Dar DC eu nU am?
Sa Taci Cand Vorbesc eu! Nu` mi Place Sa Mintzi Cand Mint Shi eu!;)) Nu`mi Spune PA! … E Replica Mea..:)) ;)…asa ca shut up…pa e doar replica mea;) :)):)):))
:*“? Cu indiferentza ta` M`ai facut mai tare` Acum nu`ti convine` Dar incet, incet` Calc pe urmele tale` Si abia acum vezi si tu` K indiferentza doare ! ?””
Asa k nu plange..:|, revin0`tzi in fire.:), asa e in viatza, una trece alta vine..in fine .:-j. hai sa` zambim k viatza`i frum0asa.:) chiar dak` ii plina d` lucruri rele..:|, nu`mi mai pasa.:-j:-H



TU AI TImPuL ...)....eU DOaR IubIrEa  .....:X



“Din Fum Apar .. Tuh` n`o sm Vezi` Niciodata` Clar .. Pentru` k Tot Tuh` Ejti` Cel kre` M`a facut Sa` Dispar ..”



“SuNt DoAr Un CoPiL FaRa` NiCiO PrObLeMa` .. IaR M`Am AsCuNs InTr-Un Om PrEa` MaTuR .. SuNt DoAr Un CoPiL .. N-Am NiCiO PrObLeMa` .. ChIaR Nu-NtZElEgEtzI ? ImI CeReTZi PrEa MOLt ..”



“*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•` (¸.•` ¤ * **¦[Knd` ma` privesti`, la` ce` te` gandesti`?...la` sansele` pe` kre` le`ai` avut` sau` la` persoanele` pe` kre` le`ai` pierdut`?]¦** . . *.•´¸.•*´¨)”



“Eo tRaIeSc...u sTaI.SuNt ToT Ce tU viSEzi,tOT Ce-Ti DoReStI sI nAi””



““Am fost..`Si voi Ramane ;x Aceeasi fata cuminte..cu ganduri rele in minte`..!””



“dak` eU` sunT` SuBieCt` de` BarFa`.....AtUncI` Uh` EjTi` DoaR` O TarFa`!!!!””



“S`a schimbat placa, s`a schimbat si fata`! Vad ca nu-ti convine acum ca se intoarce roata`..! dar sa stii ca de acum in colo asa va fi`..Eu imi voi bate joc iar Tu vei suferii`!!””





““•Felul ei De a fi...Atat de DIFERITA Te-a facut s`o Placi,e Chiar DEOSEBITA...  ””



““♥ Nu e NiCi pT TiNe NicIi pT aLtiI` E gEnu` De faTa ce Nu se BaGa In ReLatii` Le Tine` pE toaTe La DisTanTaa ` Stie` k n`are Ce CauTa pE LaNga o zDreAnTa` ! ♥””





Un dOr imens desi tOt ce mi-ai spus mi se pare fara sens !...eh atatea cuvinte dar imi place cum imi spui mereu :asta mik te iubesc



“• Il faceai fericit, era fericit ca te avea din nOu pe tine..Si nu mai cOnta nimic ` pe lume..  !”



): Daca tu i`ai spune , oare ea ar fi cu tine ?Ca te`a iubit odata!!! Sh ai pierdut`o in fine .Nu tzine dOar de tine daca te gandesti.Tot el tzi`a luat`o sh` tu ca prostu ai laSat`o.Tzi`a furat` o "”



“Nu e deloc fitoasa.. As putea spune....copilaroasa....Cu felul ei de a fi... ea te iubesste si tu stii”



“• Ti'a zis k Ea nu E la fel k celelalte , Ti'a zis k pOate intr-o zi o sa'ti arate,i'ai dat dreptate,k prea le avea pe tOate...• `”



“Si sTiu Ka PoOaThe uneori nu am FoOsT asha cum PoOaThe Thu ti`ai DoRiT`!....Dar Puteam Trece Peste`.....ImPreuna`....`”



“““•© In Ochii Ei te uitzi Mereu...Deshi Nu vezi cat ii este in Fiecare zi De Greu! ””””



“`Priveste-o In ochi sa vezi ca Nu` minte... Invata sa o cunosti Dupa ceea ce Simte !.. `}{`



Poate sa iasa foc si soarele sa arda Dragostea nu poate sa dispara Da Da E acolo undeva



Chiar Daca In Spatele Unui Vis Se poate Ascunde Un Cosmar...Nu Uita Sa Crezi In Tine Si Toate Problemele Dispar..!(



“Dak` va` considerati` nefericiti` pt.` k` ati` iubit` si` ati` pierdut`, schimbati`va` gandul`! Cine` a` iubit` cu` adevarat` nu` poate` pierde` cu` desavarsire`...!”





“Aleg sa stau knd tuh alergi .. Aleg sa vin de Unde Pleci.. Tuh ce Alegi ? Sa Schimbi Ceva Sau sa Tzi la Prezentza ta ? .. Nu te Uita .. N`o sa gasesti Dekt Foc in Privïrea mea.



[[...Ai o vorba` in cap .. Trebe` sa` Trec Peste` Toate` .. Trebe` sa` mai` fie` Si` Zi nu` Doar Noapte` ..”



“DeSi suNteM adoLesCenTZi Ji totU` paRe K Se inVartE iN jurU` noStru .. nU intOtdeAunA suNteM feRiciTZi .. AveM moMentE iN Kre nE indRagosTiM Ji` sufEriM FoaRTe muLt ””



“Mi`am strans visele`n pumn ...shi ma doare , sa stii`!!”



“• “♀ []…Stiu sA minT Frum0ss .. Sa Urasc Duios .. Sa ZambesC perFid .. sTiu Sa deranjeZ`.. Stiu Sa Tradez .. dar .. Mai prEesus de` t0aTe, Stiu Sa iubEsck…[]””





“• Mereu cu zambetul pe buze • Nu se streseaza • Nu prea o intereseaza ce urmeaza •”



“• Si cautai • CAutai • Te uitai in stanga • In dreapta • El nu era • Lacrimile nu se opreau • Dar acum? • De ce te prefaci ca nu`l mai placi? • Cand fardul ti s`a uscat pe obraz? •”





“Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri.Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri.Ștergi o lacrimă dar nu poți să ștergi amintiri..””



Am sa-ti spun un cuvant care doare : IUBIRE, pentru el exista remediu prin : dragoste, incredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu esti tu . . .”



“# }{•“Aş vreau să fiu tot ce-ţi doreşti Vreau să fiu tot ce iubeşti Te vreau pe tine Aş vreau să simţi cât te iubesc Să-nţelegi cât îmi doresc Să crezi în mine …!”



“# }{•• M'ai atras cum ai stiut numai tu • Si'am ramas doar a ta cu sufletul • M'ai atras cum nu a facut'o altcineva • Si de atunci locul tau e in inima mea  •][”





“}{ Traiesc pentru tine pentru ca ma faci sa imi bata inima repede atunci cand te vad, traiesc pentru tine si nu imi pasa de ceilalti…”



“• Incearca sa`privesTi..E` frumOs afara...RecunoasTe ZamBetul meu te Baga` in `boaLa!! •”



“Si ... inchide ochii,taci si asculta asta macar ... Hai sa fim copii ... iar ... iar ... iar ...][”



“•`Ca o ploaie in desert ai aparut… Am simtit ca ma pierd intr-un sarut… M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor… M-ai facut sa te ador…}{•”



“}{♥ Esti viSul frumOs al oricarui barbat ,talie subtire,cOrp frumOs ♥ ___ Knd vOi uita eu , iti vei aminti tu` ____ rOata se`ntOarce ___ Dar inapOi nimeni nu te` mai ajteapta  ♥}{”



E tOt Ce Ne RaMAnE ....Un sUfLeT RaVsiT...KnD pRiETeNul CeL buN ne JoAkA fEstE...tRaSaRim La VoRbE gReLE...KnD toTuL s-a SfArSiT...SFIDAM....



SuTiEnUl Mi-e PREa MiK dAr AsTa Nu Ma DErAnJeAzA...K aTaT mAi Bn,SunT sExy Am FiGuRiI iN cAp...MA uIt In JuRUl MeU,Un bAiAt Sa agAt In SEArA AsTa... K eL mA vOi JuKA,nE vOm DiStTRa,In SeArA AsTa!!!!!!..))



Regret ca iesti departe, Si nu te pot avea, Dar te am mereu apoape, In inimioara mea...



sunt noptzi in care ochii nui inchid gandindu-ma la tine si sunt noptzi in care vreau sa te ating si sa ramai cu mine!



“#Fa bine, alege`ti din timp drumul, timpul se scurge printre degete, strange pumnul!”



".....I nEeD yOu LiKe A hEaRt NeEdS A BeAt..."



Ochii mei de un ocean mare vor sa te priveasca, buzele mele tanjesc dupa sarutarea ta, si inima mea cu un suflet mare vrea iubirea ta, ce zici imi poti oferi astea??



♥ ﻉ√٥ﺎ...o fi o nebunie dar imi pl d tn..t vreau kat mai aproape in orike zi shi noapte....   ♥ ﻉ√٥ﺎ



Nu SuNt… … VoRbEsTe In PuNgA sI cAnD mA iNtOrC iMi DaI pUnGa:





[*] M`ai Inselat? … Asta e Esti Baiat [*] [*] M`ai Mintit? … Am Trecut Cu Vederea [*] [*] M`ai Jignit? … Se Mai Intampla [*] [*] M`ai Vandut? … Te`am Dat Dreaq` ! [*]



FaRaa rEgReThE[]..a fOsTh fRuMoOsH,dAaR nUu MhAi eStHe[...],,vA rAmAnHe iInToTdEaUnhA oO fiLa DhE pOvEsThE ShI oO mIkhA @mInThIrE inN InImIoArAh mEah[]



puTeam sa aM tOt..dAr nU mai Am nimiK..pUteam sA fiU alTceva,daR m-am TinuT de asTA..aM renUntaT la Mn Pt tN..m-Am piERdut inTr-o sEara..am uitaT k eRA doAr cV de O vAra..



“Knd Vrei Poti Avea Orice...VisaNd Vei Vedea Km E...”



Fiekre Lucru Isi Are VreMea PoTriVita Si Fiekre varSta Isi Are NebuNia Ei DeoClipa”



Nu Stii Kt Te IubEsc Si Imi DoreSc MEreu Sa mi Cant IubIrea..”



Sunt ca un înger rãnit fãrã aripi,ºi strig dupã dragoste în ploaie ºi frig ... Te iubeam`.,te iubesc,te voi iubii` mereu



“°•Orice fim,prieten sau` carte..Sa`ti povesteask despre mn` ink o parte JDe lucrurile bune atunki knd n`o sa fiu..Sa`ti dai seama knd o sa fie prea tarziu`!!°•”:X



“}{• •°DaK` Ai Pierdut Ceva`...Stai Linistit K Nu Ai Pierdut Mult DaK` Ai Pierdut Mult...Fii Relaxat K Nu Ai Pierdut ToT DaK` Ai Pierdut Tot`...Traieste`ti viata;X Nu Mai Ai Ce Pierde!!`}{”



“•Mii de scuze spusePuse cu rost` intr`un context prost`!!Viata cand o iei..o iei gratis da` o dai contra costMultumesc celor ce nu m`au suportat;X Ca` mi`au dat macar` o sansa sa`i fac de cacat`!”



“;x Sa poti sa fii acelasi cand totul e schimbat;X Sa poti sa fii indiferent cand totul te-a marcat!!`”



“}{ °•Iti Place` Indecent  N`Ai Niciun Sentiment`!! °•”



“°•E Fiara Ce` Atrage Prada` Cu Un` Zambet Inocent•Licoarea Cea` Letala Knd` Cauti Un Sentiment`!! °•”



“•Timpul trece...Au trecut mult prea usor sentimente care uneori kredeai k dor` Au trecut toate dar amintirea inca a ramas..La fel k si` scrumul de tzigara...Ars`!!•”



Baietii??...Trecatori...Prietenii??...Cativa....Amintiri?...Destule...Regrete??....Niki Vorba



Dak Ti`Ar Vorbii Cerul Intr`O Zi..Si Ti`Ar Spune Tot Ce Simt Eu Pt Tine[],Ai Revenii?[]



N`ai sa te schimbi , degeaba timpul trece ... Ai fost si ai ramas un suflet rece `!!



Spun k nu`mi pasa,mie`mi pasa..sa stii...spun k plek azi..da o sa ma intork intr`o zi..spun k nu mi`e dor,sincer mi`e dor...spun k st ok..knd d fapt nu mi`e ushor



Te`ascunzi d cuvinte,dar nu poti d ganduri[] In okii mei vreau sa citesti printre randuri[] Dak a ramas din toate o` amintire,vei shti adevaru` dintr`o sg privire...}{



De kte` ori vad qm se sfarsesk visele,de atatea ori ma ambitionez sa reusesk.Am drumu` meu sh` asta nu se va skimba...nu uita "speranta moare ultima"!



Uita d tot..uita d tot..uita d lume,d sentimente,d suflete pereche,d soapte la ureche..fii rece...nu`l ls p el sa t`ntuneke..:))

Eu De lA TiNe Am iNvAtZat Qm Sa IuBeSk Q AdEvArAt...SuFleTu`n Mn S`A uSkT dIn ClIpA`n KrE Ai pLeKt..:X:X



“.. Viata iti ofera o singura data sansa de avea ceea ce iti doresty,asa k pretuieste ceea ce ti se ofera...”

“"Am plecat cu capul sus...din viata oricui...oricand.....chiar daca dupa colt imi vedeam sufletul plangand"....”

“““Imi` place vrajeala voastra`.. Dar` sa nu intelegetzi gresit`.. Daca` v`am zambit nu inseamna ca m`atzi prostit`:X””

“Nu`i vina ei ca`ii placi asa mult ` Ce sa faca daca te iubeste ?.. nu`i dinadins` .. Te`a atins si a simtit ca se topeste ` ”””

““•:x`Pe cine ai langa tine aqm .. Tu sa bagi de seama ..k dak maine dispare .. Ai sa vezi ce mult inseamna !! `:-<” :x` !!! :x•””

““Hai cu Mine in Dormiitorr..Nu am de Gand sa te Omorr sau sa te Culcc pe Covorr..Vreau doar sa-ti arat marca Blugiilorr..””



““♥ Sunt şi eu un copil răsfăţat :"> ♥”...si...“As vrea sa vezi :> ca eu pot si fara tine ;;)”

“`pRiViREa MeA iMpUnAtOarE nU`Ti SpunE niMIK?:))....te`aM uiTaT ……DC?pT k NU NikI Nu te`aM iuBIT>:)”

““credeam ca e o joaca de copil ceea ce simnt pt tine......dar nu a fost asa.....fara sa imi dau seama te iubeam din ce in ce mai mult,iar acum am ajuns sa nu stiu ce sa fac pt a te uita..”””



KaNd vAlUriLe ViEtii tE vOr IzBII nEcRutAtoR.....thU Fi StaNKa NeKLintItA,k VaLU`i TreCaTOR..”



““Totusi nu e asa De greu...El are de pierdut ,Tu esti OK !””



“(*)`“.. Nu Regreta Ceea Ce Candva Te`a FaCut FeriCita .. !”}{”!”



“iar imi spui adio...k-as fi gresit..iar te intorci la mn j imi spui k te.ai grabit ...asta faci intr-una ...m-am saturat ..q inima din mine mereu te-ai jucat:((”



Cine te iubeste..Te cauta.. Cine te vrea. Itzi spune.. Cui ii e dor de tine te suna.. Cui nu.. NU



“Tine minte stii prea bine ca privirea nu te minte... Sfarsitu' nu se programeaza el se simte... Se citeste el in ochii mei vrei nu vrei _____AS avea multe de zis dar....nu am cuvinte____”



“Sunt un amestec d tristetze si bucurie,..Dorintza si indiferentza....Sunt trista da arat multa bucurie.. ..Imi doresc multe da' tratez cu indiferentza tot ce ma inconjoara”



“siMpatiK pt` pRieteni ... spEciala pT` ciNevA .... shi tEntanTa pT` voI ... dEcaT sA fiU optZiunEa tA mAy biNe sA fiU pRioriTatEa alTuiA... ?””



““Avertisment , e un compliment ... Vreau atitudine la tine in comportament ! ! !:P””

“Accepta`te pe tine fara masca...Falsitatea celorlalti nu o sa te mai raneasca...Fiecare trebuie sa invetze sa zambeasca...”



Destul De Matura` Ca Sa Stiu Ce Fac`.. Suficient De Copila` Ca Sa Ma Prefac Ca Nu`mi Dau Seama`! ..””



“E una dintre zilele alea nasoale:( Ma gandesc la tine si doar ma doare... Nu mi'ai facut nimic,pur si simplu nu esti;x E momentul in care nu ai si iti doresti...”



“Inchide ochii pentru o secunda, Asculta in inima mea cum dorul ma inunda... Permite gandului meu in suflet sa'ti patrunda Cat de mult te iubesc o sa'ti raspunda...;x”



“Sunt ratacita in noapte sub un cer fara stele, Ma las indrumat doar de tine,lumina vietii mele;x Vorbim la telefon si iti spun ca imi este bine Te mint !..bine imi e doar langa tine;x”



“Distanta ma face slaba dar mult mai puternica Te iubesc si nu'mi mai este frica de intuneric.. Am crescut impreuna,am invatat cum vrem sa fim Sentimentele pe primul plan,nu ne mintitm[;x]”



“Sper sa iti fie dor de mine cand ma asculti Cand te gandesti la noi sa nu poti sa ma uiti... Poti sa apartii oricui, nu e treaba mea Stiu ca o sa iti gasesti pe altcineva:((”



“SunT dulce rau pe placul Tau si d`aia mori de dragul meu...am sufleT bun si nu sunT hoaTza Ti`aduc zambeTul pe faTza!:x”



“Cu mintea in prezent • Cu ochii in viitor • Visatoare • M.am oprit putin •Intamplator •..”



“““Kt poti s-astepti , si pt c ... kt voi ierta doar din dragoste ... qm vrei sa ai knd nu-ti doresti ... qm poti sa ceri dk u nu iubesti ?!?!?!”””



““»● Influentezi felul in care se poarta, pentru ca tot ce face e ca tie sa-ti placa ●””



““~*~Nu e nevoie de cuvinte ca sa vezi ce zic eu..Caut un nou inceput caci tu ramai amintirea..Citeste asta printre randuri atunci cand imi vezi privirea~*~”””



““Iubeste-o` Sincer, doar atata ea iti cere Fa-o sa simta`Ce inseamna in viata ta Si iti va da mult Mai` mult decat Te-astepti sa primesti Si atunci ai Sa inveti cum s-o iubesti..”””



““Vreau sa alerg, dar stau pe loc, ma simt nebuna, dar nu's deloc ...vorbesc cu mine dar nu m'aud , as vrea sa plang...si totusi rad !”””



“Daca drumul catre tine, Ar fi asternut cu foc, Eu as trece printre flakari, Si n'as regreta deloc.”



“““`N-aM` neVoIE` de` EduCatzIe `cOrecTa` ...sFatuRi` sau` tZinuTA` decenta`....CrItiCIle `saU`baRfele` spUse`de Vre`uN`raTat`.....pT.`mINe`sUNt `De` kKt[]”””



““•°¤ Nu inCeRca Sa GaSesTi iuBiRea aBsoLuTa PenTru Ca Nu eXisTa...TotuL eSte ReLativ Pe LuMea aSta,Pana Si iuBiRea... •°¤””””



“Destul De Matura` Ca Sa Stiu Ce Fac`.. Suficient De Copila` Ca Sa Ma Prefac Ca Nu`mi Dau Seama`!””



“““•°¤ De Kte Ori VaD viSeLe cUm sE sFaRseSc ` De aTaTea oRi m`AmBitZioNeZ sa ReuSeSc ` Am DruMuL Meu ` Si AsTa nU Se Va sChimBa ` Se AuDe o VoCe ` Shhhtt :-$ ` SpeRAntZa mOaRe uLtiMa •°¤””””



“Orice s.ar intampla voi fi a ta iar tu vei fi al meu...:x”



““Redau Doar Ceea Ce Reflectez...Iubesc Doar Ceea Ce Apreciez...Daruiesc Doar La Cei Ce`i Estimez...Protejez Doar Ceea Ce Imi e Mai Skump Sh Ajung Mereu Unde Imi Propun””



““Simpla in cel mai complex mod, timida cu un tupeu fantastic, energica intr`o lene motorie, zapacita in cel mai serios mod, optimista in cel mai pesimist mod posibil, rea dar totusi buna””



““Semneaza domnishoara care te'a dat peste cap ! ;;) Vrei o domnishoara kum e ea, ca din kte ai cunoskut niciuna n`are elegantza ei ! :X”



De La CeR La PaMaNT..Pt O FeMEiE Nu E pRea mULt ….iI Da pUterE DrAgOSTA …Ai GrIja Nu T Juka…;;)



AtUnCI KnD IubIrEa ,…..aTuNcI KnD DoaR LaCriMi Ti-AdUCe ……oFeRaI DoaR DraGoSteA Ta….aTunCI  Are Mai MaRe nEvOie d Ea…









“El ma` Ajuta` Mereu` Knd Am Nevoie` de` un Sfat .. E Copilu` Din Mine` .. Copilu` Zvapaiat ;x””



““Am vrut sa uit tot ce-a durut`...Sa intorc pagina si sa spun 'a trecut'`..Nu-mi pasa ce a fost candva`...Sunt alta acum`...Shi alta e viata mea`..[;x]”””



“Tot ce`i frumos e chiar in fata ta`..Doar crede`n asta shi`ai sa poti vedea



ShTiU k mAiNe sE InToArCe k Nu MaI aRe Ce FaCe.....DoAr Pe MiNe Ma IuBeShTe ShI mA pLaKe....



““Era o coOpila candva`..Acum s-a schimbat din cauza ta ! Gandeste altfel "pustoaica" !””



M-Am sAtUrAt DE vOrBe…vReaU FaPtE Nu PoVeStI….



E tOt Ce Ne RaMAnE ....Un sUfLeT RaVsiT...KnD pRiETeNul CeL buN ne JoAkA fEstE...tRaSaRim La VoRbE gReLE...KnD toTuL s-a SfArSiT...SFIDAM....



Mi`ai secat sufletul...eram plin de viata
Mi`ai furat zambetul...acum ratacesc in ceata



InTeLeG ToAtE CuV,Am InTeLeS PeRfEcT,mUlTuMeSc…rEzOnAbilE sAu Nu,AsA eStE aIcI,AsA cUm LuCrUrIlE S-Au sChImBaT,AsA kUm fLoRiLe aU pAlLiT Asa KuM vRemURilE sIn tReCuT,eRAu VrEmURilE DiN vIIToR AsA kUm tOaTe TrEc sI drAGoSTEa Se DuCe....E ImpoRTanT sa Stii....



[~~~]CuM E KnD PerSoaNa IubiTa Te IgnoRA???Cum E Knd P Cel CAre Il PlacI p AlTa o AdorA???InImA ItI PlaNGe DaR Nu aI ce sA FacI!!!ItI viNE sA UrlI daR te Abti Si taCI!!![]~~



Shi Vad K Imi E Din Ce In Ce Mai Greu Ca Timpul E Dushmanul Meu! Ma Doare Ca Viata`i Multh Prea Trecatoare Shi Vad K N`am Niki 0 Scapare! Shi Banul Nu Are Putere Nu Cumperi Zile Pe Avere, Ori Cat Ai Vrea Nu Te Poti Impotrivii! De Ce Iti E Scris In Soarta Nu Poti Fugi! Te IooBesC!



vreau k tuh sa`mi dai..dragostea ce o ai..si la randu` meu..sa`mpart iubirea tuh si eu..fara tine o zi..nu mi`ash inchipui..k toata dragostea..leaga inima mea de a tha..te iubesk bebe meu nik





Prima data cand te-am vazut mi-a fost frica sa te ating, prima data cand te-am atins mi-a fost frica sa te sarut, prima data cand te-am sarutat mi-a fost frica sa te iubesc, acum ca te iubesc mi-e frica sa nu te pierd… ”TE IUBESC



Sa Nu PlAnG aTuNcI kNd InImA mA dOaRe… Sa Nu PlAnG AtUnCi KnD sUfLeTuL E tRiSt Si MoArE .. sA tAc AtUnCi KnD lAcRiMiLe VoRbEsCk .. Ca TrEbUiE sA iGnOr sI tReBuIe Sa TrAiEsCk !!! ..  I lOv3 YoU 



“m-i invatat sa te iubesk, m-ai invatat sa sufar dar niciodata nu m-ai invatat sa te uit !`:X”

““Tu imi dai puterea sa Zambesc .. atunci cand totul se sfarseste!`:X”



“•suNt feTitZa cu tuPeu`. aSa vOi fi meReu`. de bAieZi suNt admiRata`. de feTe inviDiata`. de luMe suNt reSpecTata`.• nU te uiTa |a a|tzii`, priveSte cum eSti tU`.. apOi sa ziCi de tiNe`, daCa eSti buN sau nU`! ”



“Am Uitat De Tot Ce`i Rău Si Zâmbesc Mereu,e Un Înger În Sufletul Meu!`:X”



“• eL tReCe cu veDeRea`, eL Ma`ntZeLege ca Om si dOaR eL iMi pOaTe SimtZi tRisTetZea La teLefOn`!  •”:X



• Fii faLs`... TriSeaZa DeS Sa Fii SiGuR Ca Vei CaStiGa uN jOc PeRveRs`... LuMeA jOaCa dOaR Pe inTeReS`...  •”;)



“• O vezi`? Nu e trista`, Chiar deloc`. Zambeste suav`. Are privirea de foc`. O iubesti stii bine`. Dar ea deja nu se mai gandeste la tine`. •”



“• sTii`.. niMeNi nu pOate sa Te inlOcuiaSca`.. aVem viSe impReuna caRe treBuie sa Se impLineaSca`! •”;;)



"• tRag aDanC in piePt`.. viNe vaLuL si pLec`.. in cOntinuaRe te pRiveSc de afaRa`.. e peRfeCt`! •”:X



“• PentRu tiNe de neaTins`.. Nu`i ca o sTea, e cHiar o sTea.. Te`ai pRins`?.. •”:))



“AcuM aR tReBui Sa sTii Mai cLaR Ce vRei`, Tu Ai De PieRduT`, Eu SunT Ok`. ;X”::)



“N`o Sa ReNunTz NiCi MaCaR O fRacTziuNe De SeCunDa`!... FiinDca TotDeauNa PieRzi DaCa ReNunTzi La LupTa`!... ”8-|



“Eu Am O ViaTa RoZ Si VrEaU Un BaiaT GaTa Sa Ma IuBeaSca`, N`aM NeVoiE De`un GoLaN CaRe Sa Ma DeZaMaGeaSca`! ”:X



“• inCa am suf|et de cOpil caRe reFuza sa creaSca`. mi`e ega| cu 0 tot ce spuNe |umea aSta prOasta`! •”L



Nu Lasa TimpuL raMas Sa te faCa sa deVii un sufLet faLs`.. E uRa muLta`.. muLta`.. MuLta Lume nu te`aScuLta`.. Si dintR`o suTa e dOar un sufLet viu caRe m`ajuTa`!:X



•SunT muLte caRe viN si muLte caRe se duC`.inSa tu raMai aceLasi si inseMni la feL de muLt`.nu vorBesc de viiTor`.nu faCi parTe din treCut`.esTi aCum`,esTi aiCi`!esTi aL mEu si dOar aTat`!•J





• Zi`Mi De CâtZi aNi Ai NevOie Să şTii ExaCt Ce vRei îN ViatZă Să Fi?... DuPă 1o aNi O Să Fi La FeL?... Mai jOs sAu îN aL 9-Lea CeR? •



• Si Ce DaCa Nu`Mi mAi sPuNe "nOapTe BuNa" sAu Pe stRaDa "BuNa", Am pRieTeNe CaRe Ma SuNa Sa`Mi sPuNa "FaTa eSti De 1000 De oRi mAi BuNa" ! •



• Pe UnDe itZi UmbLa iNiMa`?  •

• N`ai CuM Sa Te jOci Cu ViatZa Mea`... CineVa iNainTea Ta eRa eXpeRt iN aSa CeVa`!..  • N`ai CuM Sa Te jOci Cu ViatZa Mea`... CineVa iNainTea Ta eRa eXpeRt iN aSa CeVa`!.. 



• Nu pOt aLtfeL`.. SinCeR aS Fi aLtfeL`.. DaR nU vReAu Sa Fiu PentRu niMeNi vReuN FeL De mOdeL`! •



• ELegaNt`..DaR Ce e DincoLo de FatZa aSta`, sTiu dOaR cei Ce i`am FacuT sa pLanGa ViatZa aSta ! •



• tOt ce faCi intR`o zi Se intOarCe iNapOi`... aZi e sOaRe`, maiNe se aNuntZa plOi`...



pRiN TiNe iuBeSc`.. DeCi Nu iNceRca Sa Ma JudeCi`.. CaCi Ai uiTaT Sa Ma inVetZi CuM Sa Fiu TaRe DaCa pLeCi`.. •



• aM mAi tRecuT iN caLenDaR inCa o Zi cu GuSt aMaR`!.. •



zaMbeSc si Las gRijiLe pe reStu`. pOate nu O sa imi mAi peSe`. veZi tu`.. nu suNt cum mA cRezi tu`. Las` sa vOrbeaSca reStu`. suNt dOar eu cU tiNe`. pentRu miNe e deStuL`!



 • aM taCut caNd aM pLecaT`.. daR aM zaMbit cA a meRitat`!



tOata` lumEa` vrea sa fie Cat mai sUs ..inSa putZini ajunG` unDe si`aU prOpus`.



viatZa meRge inaiNte`..ca dRagOstea si incRedeRea suNt dOar simp|e cuviNte`..spuNe`mi ce ai faCe daCa ai fi Iin |Ocu| mEu`..un siNgur dRum`..un siNguR dumNezeu`!



•ciNe il faCe pe taTi de baNi`?.. e pustOaica lui de 16 aNi`!•:X



sTiu Ca uNeoRi E pRea TaRziu Sa LupT De uNa SinGuRa`.. Nu sTiu`.. EsTi aTaT De DeParTe`.. Un FinaL FeRiciT DiN pOvesTi NeTerMinaTe`..



aMinTiRea Ta Mi`e DusManuL CeL Mai De TeMuT`, Si CanD dRagOsTea VoRbesTe`, PaRca ToT PaManTu`i Ud`..



Sa Fi fOsT O inTampLaPe`.. OaRe A fOsT Un OaReCaRe`?..



LaSa TimPuL Sa TreaCa`, PoTzi Sa FaCi TreaBa Sa MearGa`, Nu Te GraBi`.. Vei ReuSi`.. ! ;X






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu