marți, 19 aprilie 2011

Statusuri pentru tine partea a-X-a `:x

 ~ Imi traiesc viata cum imi este data ...ptr. ca toate se repeta...dar viata niciodata !

Totu` e mai usor atunci cand sunt q ei Doar q ei, q prietenii mei Ii numar pe degete k sunt putsini k ei Raman q ei, raman q prietenii mei!.

♥Orice femeie are langa ea barbatul care si-l doreste..dar numai o femeie inteligenta are langa ea barbatul pe care altele si-l doresc.

♥Lumea asta te distruge,Te induce in eroare,Fura tot si apoi fuge,Te raneste si te doare!..

Si ce usor e sa zambesti` • knd ai incredere`n ceea ce esti`  •

• Si o pisica devine tigroaica daca traieste in jungla •

| • Intotdeauna pregatita pt raul care vine • Intotdeauna fericita daca treaba merge bine •”

• E de ajuns sa am incredere in mine • In ce pot sa fac ca sa fie bine • Poate intr`o zi iti vei aminti • Ca am avut grija de tine • Macar o zi •

Urmeaza`tzi calea, mergi mereu pe drumul tau... Iar daca nu poti sa faci bine abtine`te sa faci rau!

“♥ Vreau sa zambesc,e dimineatza . Tre' sa'mi pastrez pofta de viatza .! ♥”

Crezi ca sunt perversa? .. Bine ! .. Asa o sa fiu si.n continuare ! .. Inca nu s.a nascut baiatu care sa ma calce in picioare

SI tine minte scumpule orice prietena ai avea , oricat de buna ar fi ea .. Tot te va trada candva !

 • .. E plecataaa !!Undeva departee  .. Ochii iei asund secretee  Ca jurnalul unei fete  !

Si`ai pierduth`o asa qm pierzi un fulg de nea..ce se topesthe pe mana tha.

Totu` e mai usor atunci cand sunt q ei Doar q ei, q prietenii mei Ii numar pe degete k sunt putsini k ei Raman q ei, raman q prietenii mei!.

o` priVire si m-ai dat gata` mi-ai luat mintzile mi s-a pus pata`

●Barbatii conduc lumea●Femeile ii conduc pe barbati●..

De aZi am un sinGur ` sCop ` ... Sa` pun fericireaa `mea pe primul locc ;x ;x `

❤❤[♥]Spui ca sunt fitoasa...Te ascult atent! Chiar crezi ca imi pasa?

Ceea ce il usuCa pe Tati meu de Banii`  Estee pustOaiCa lui` de 16 ani !

““[] Rea..?cu cine merita....Capricioasa?da..pentru ca asa imi place...Matura?...cand vreau..Bunul meu simt?depinde de al tau......!!!

 •suNt feTitZa cu tuPeu`. aSa vOi fi meReu`. de bAieZi suNt admiRata`. de feTe inviDiata`. de luMe suNt reSpecTata`.•

Dacă mergi cu mine în vis.. am să te învăţ să râzi

Cum vrei sa ai cand nu iti dOreshti?..Cum pOti sa ceri daCa u nu iubeShti/

Si spui : Gata de dragul ei mă potolesc,că`i atât de mică şi o iubesc ♥ !

Tsi.ai dat seama kt o iubesti ..dar e prea tarziu iubire

Sunt povesti, sunt cuvinte.Sunt multe si multe clipe. Sunt versuri, sunt filme. În care te regasesti pe tinee.

“Sunt atatia ce ii spun: " Stii papusa . te iubesc ! " . Si asa de simplu le raspunde : " Sorry boy" . Da nu esti ce`mi doresc !”

“E Pliktiselaaa ...E Doarr O Staree Generalaa!”

“Fi Optimist!`..Daca Vyatza Itzi Oferaa Lamai..Cere`i Si Martini!`;x”

» •De ce sa plang? Suflete si zambete pot si eu sa frang!•»

"Are `acel cva`!E genul`de fata` care te`vrea.Dar` n`are nevoie de tine`!""

- Un suflet de copil ce refuza sa creasca . ti-am spus ! mi`e egal cu 0 ce spune lumea asta proasta

Am un zambet fals . pe care toata lumea`l crede . doar ca sa-i arat prostului ce pierde`!

OriunDe` ! . OricUm !` Tsi`o dau iin bOt` !` DuOar pt. simPlu` fapt ca Pot` !

Văd , ign0r si ... 0ricum nu c0nteaza , întelegii `?

"o privire a fost de'ajuns sa simt ca ma inseli..acum in ochii tai se vede clar ca disperi..vrei s'o ascunzi..dar ochii te dau de gol..e greu sa minti cand joci prost pe'acelasi rol

Nu mai zbiera` . Iubeste.ma` . Prima miscare gresita. La a doua ocoleste.ma. 

Tu? Miee?! Nu ai ce sa.mi dai .. De unde drq inima? Ca nu ai. 

Sunt povesti, sunt cuvinte.Sunt multe si multe clipe. Sunt versuri, sunt filme. În care te regasesti pe tinee.

E dezamagita.De lumea asta care se da ceea ce nu e. [ Prieteni stiu de cee.   ]

Ca doi copii ne jucam. Ca doi copii ne udam. Ca doi copii ne certam. Ca doi copii ne impacam. ;;]

~*~ Am Fost Ranita de persoane Dragi..Da` Poate Asa Le`a Fst Firea..Aq`Se uita`n Ochii mei Si isi intork privirea [] ~*~

Deschide 0chii`! Timpuu` trece ! Nuu` mai visa frum0s, realitatea este rece

Ele m` iubesc, ele ma`ntseleg ! Ele sunt surorile mele sh mi`0 d0vedesc!

Nimik nuu` este mai bun sh mai Sfant dekt 0 prietena q kre p0tsi rade, plange, kre stie kre este durerea ta sh stie qm s` te c0ns0leze

Nuu`mi regret trektuu` din m0ment ce`mi iubesk prezentuu` !

nici0data nu e prea tarziu` ! t0ate tre` sa le`ncerci, incearca`le pe viu ! knd t0ti prefacutii se prefac k` stiu .. ridica d0ar degetu` mijl0ciu`

'Hmm , KndVa am aparut p` lume  .. Nuu` snt inger, nuu` snt draq, snt o fata simpla k voi toti

Am 0 prietena imp0rtanta langa mne care t0t timpuu` m` sustsine sh`mi spune: " capuu` sus , 0 s` fie binee

Viatsa mea? Se schimba de kteva zile ! Qm? In binee` !

imi place`sa`fack ce`mi trece`prin cap..fara`nici un`regret fara nici`un sentiment``..o fac in felu`MEUH;x]

♦Poti Face Orice... Inghite Si Taci, Si Afla... Cateodata Si "Prietenii" Sunt FALSI!! !♥

..•°” mii` de vocii` din capu` meu` imi spun : " Hey ! incearca sa te aduni " ... Si promit din nou sa nu mai cred in promisiuni !!!

Am talenT..si SunT iNvidiata...ToAte TarfeLE...ma baRfesC pE lA spaTE..sTii ce?...Chair va ador pentru reclama gratis [;x]

Toti scot vorbe !!n`au fapte!Thu faki in jurul meu lumina  Kand toti fak noapte ;X

Ba m`auzi ?. Te observ ! Tzie rau ? Si mie cand te vad

Nu ma schimb pT`. nimeni, e`h muLt prea greu. Nu renunts la nimic. IubeSc ce e aL meu [!!] ←

“´•*´ ✿"Priveste in Ochii mei!.. Si spunemi ce Vezi..!?";x´•*´ ✿”

Ei se prefac` ca ne iuubesc`. Iar n0i ne prefacem ca.i` credeem` .

 ♥Na...`Citeste,Retine,Baga Bine in cap.Si nu uita` nici intr`un veac...`Ea e fetita ce ti`a pus capac!

♪ Tuu` ma vorbejti d rau . . N`am timp de rasu tau !! Am o treaba importanta . . Sa Devin Mai Figurantaa ` !!

 ↔ M`am saturat de vorbe `...Vreau fapte, nu povesti ` !

 ♥ Prostita de iluzii si cuvinte false, gen "te iubesc", comportament copilaresc, asta a fost doar un test.””

De aZi SpuN StoP SenTimenTe !`! || `!!! ;X X` !!

Ma vrei inapoi?... Eu nu...Iti spun doar atat. Nu miza pe faptul ca odata m`ai facut sa plang. Am mai crescut

Pe dracU` măă !` Acum s`a schimbatH` , şii ştiu` ca atSi vine sa spui : >> Tu` nu ai f0st asHea ncici0dath` < <

Fenteaza` obstacolele`, si`arde`o incet`.Ca graba strica orice efect`.

Imi pr0v0ci stres, imi prezintsi dezinteres knd im vb`esti pea des c0mentezi k n`ai intseles!

T0t feLuu` de pers0naje care urMăresc c0nstaNt t0t feLuu` de avaNtaje .

Orice` v0rba ţi`ar ziCe eŞti c0nştieNtt că un aŞa prieTen nuu` întâlneŞti freCvent .

Măă piş pe tinee` de departee . Ejti un simPplu proSstanacc` ce creDe ca le ştiee` pe tu0atee

<...Curaj sau`doar tupeu`...Sa`intri in jocul meu`...Aici nu poti sa stai`...Bune si nebune ai`!! >

? Dak eu sunt subieCt de barfa … Atunci tu esti o tarfa ! Tu impOtriva mea … Eu mereu deaSupra ta !"?

Si tot aud un replay anost: "Da un delete la tot ce.a fost" :*

Trăieşte clipele intens ...Chair cand nu estii intelesss ;x`

“Sa nu ma intrebi de ce sunt asa ,de ce iti par putin schimbata nu intreba..raspunsul il stii u ..din vina ta !!!””

“• Ti'a zis k Ea nu E la fel k celelalte , Ti'a zis k pOate intr-o zi o sa'ti arate,i'ai dat dreptate,k prea le avea pe tOate...• `”

““Era o coOpila candva`..Acum s-a schimbat din cauza ta ! Gandeste altfel "pustoaica" !””

“sTie Ca` SuNt maI sPecIaLaa`...sI e suFicIenT`”

““Pui punct`. Dar Nu se termina Niciodata`! Pentru ca Te atrage ca nici O alta Fata`!”

Nu`mi pasa cine esti sau ce vrei ..de azi pt mn nu mai contezi .. tu si eu ? eu si atat






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu