marți, 19 aprilie 2011

Statusuri pentru tine partea VIII`:x

“Pacat ca te`ai schimbat .. Pacat ca straLucesti ca un diamant FaLsificat` . ! ;-j”

“• SchimBa` tOt RaUl in Bine,ch` Sh eO` m`Am SchimBat Pt. Tn!:x

“xD | invidia dOare =). sunt prea tare b-) !. | #.. Timpu` se scurge`n [RELUARE] . =X”

“.•Nu arunc cuvinte inainte ;] Ca lucruri ce se simt :] Nu` se spun prin cuvinte`!•

“.•Profiita de fiecare clipa` =] Ca`n fiecare paradis =X Exista cate`o ispita =P•”

IubesCcC pe cine vreau ``Nu pe cine vrea restu!! Ma port asa cum vreau Nu cum vor unii `Sunt ceea ce sunt... Si voi fi mereu Nu`ti comvine? Poti sa faci ce vrei De maine… :x



¡°¢¾ Ezita sa crezi ca viatza e trista .!Sunt lucruri frumoase ce stau inca pe lista . ¢¾¡±:x



 Nu o ai nici TU , nu o au nici altii! Nu se mai baga fata asta in relatsii! E decat pe combinatsii



Am iNvatatt sa VisEz!.. Dar in AcelaSh tImp iNVat sa`mi Tin okii` descHIshi` ..RealitateA NU Este Aja De FRM.;x Cm vreaU Eoo! dAr o AccePT aJa CM eSTe`!



"Imi gaSestiatatea defecthe` kre pe tine ar fi perfeCthe ` Ma faci p mne vagab0`antha` cand uh eSti o toantha eXtravagntha` "



 ~ [] ea e criminala,cu totzii o stiti!lasa figurantzii copleshitzi,d emotzii obositzi!ea e cea my indicata dintre ftl qmintzi [] ~



~ [] alele…chiar daca m barfestish m urasti…in fata meah tot fan imi esti[] ~



 ~ [] uneori exista adevaruri p kre trb s l colorezi ca s devina vizibile [] ~



Sa-u IntamPlAt DeStUlE Ji nu ReGrEt nimic, E O VorBa : Ce nU tE OmOaRa tE fAcE MaI PuTeRnIk !



“““Sunt extrem de simpla si extrem de clara... dar pot fi si extrem de calma si extrem de vulgara!!!”””



Pur is simplu's originala doar ca originalitatea mea te depaseste;x



““`~*~Eu Sunt Fericita Cand Vad Ca Alta Ma Imita*Ca Mi Se Face Publicitate Gratuita*Si Vorba La Lume*Chiar Daca E Rea*E Tot Buna*In Favoarea Mea“`~*~”



Uita`te la ea, ce firava pare...dar uita`te in sufletul ei cate are!...



->minte...lumea minte...lumea asta minte....toata lumea minte...si tu vrei sa fiu cuminte???



 ->Cate s`au spus .. Cate s`au dus .. Nu` ma mai doare .. Orice zi`n plus .. Sunt mai sus ! .. Restu`.. Doar vb`e goale !



->Dak taci...lumea te va lua de fraiera .. iar dak le zici pe fata vor spune k esti figuranta si k te`ai schimbat .



 ->Suntem piesele perfecte dintr`un joc de shah pervers ... unde nu exista reguli si toti merg pe interes []



• In continuare`crezi ca tOtul iti apartzineh`! P0tsi sa ai ORICe`dar nu sh`pe mine`!Nu trebuie`sa ma cautzi iti spun eu unde sunth`. In discOteca cu baietsii`acOlo`unde m`ai cunOscut •



 • Nu mai e Ea! Fetitsa ce tacea! Astazi iti spun PA,ieri poate imi pasa •



• Stie` cand` sa rada`,Cand sa fie` supaRata`,Cand in `ochii tai `sa fie `singura faTa `ImpOrtanta •



• Invidia`ta Ma face superi0ara` exPresiiLe mele te d0b0ara`.Barfele taLe ma Lasa rece` La pr0stie NIMENI nu te intrece`! •



• Un auTograf` mai Tarziu` ...aCum o Sa`tSi arat Ce faTa | REA | poT Sa fiu`  ...Cu fiTSe Sh` Cu aere` ...O Sa fii pe Spate | FRAIERE` |`  •



nu sunt perfeCta, dar de ce m'as sChimba cand prieteni ma iubesC si aSa??? .•



♥ Misca`ti fOrmele Lasa luminile, sa te deScoperee `♥



ApropO..Shtii` cUm e vOrba mea fRate`..Iubeste`O din sUflet, Dar sa dOvedeSti Si prin Fapte` !



C0aie mai tii minte cand visam si desenam "I L0ve Y0u" pe tr0tuar?



“Dak peNtru un mOmenT ai kreZut k O potSi diStruGe priVeste`O aQm zaMbeste si e duLce”



Ştii ;>.. ;x Dorinţele sunt pe gratis ... >;] Eu Nu ! ;x



"Sunt satula de toate...de vorbe false mincinoase...si poate k din bunatate le-am crezut pe toate..."



# ~"Imi spui vorbe goale...vrei sa ma vrajeshti....STOP BABY !!! Yo nu mai cred in poveshti"



# ~nuH cOnteaza cine ,, `qOm a gresHit ,, cine a pLans ,, `knd ceLalat a zaMßit .. `.!! ,, ' #



De atata barfa m`am int0xicat, dar s` stii` k 0muu` nebarfit e 0m ratat



Secretuu` este s` risti, s` te simtsi bnee` sh s` castigi !



Traiesc intr`o Lume Perfecta.. Fiecare Produs are`o Eticheta.•



●Sa fii capabil sa vezi realitatea..este un mare dar. ●



xD | invidia dOare =). sunt prea tare  !. | #.. Timpu` se scurge`n [RELUARE] . =X



fEtelee` nuh` au deFect` .. d0aR` un machiAj` peRfekt` .. ziUaa` s`a dus` suSpect` .. seaRaa` trEcem` la subIect



Sh ToT Ce Mai PoTi Face EsTe .. S'o PrivesTi. ”



 “Sh, tzine minte .. Lovesc prin fapte, nu prin cuvinte !! ”



 “Snt Incapatanata, Iar Asta E O Arma Care Ma Ajuta In Multe Privinte ! ”



 “Nu'tzi visa viatza [...] Traieste'tzi visele []”



“Femeile Sunt Creaturi Menite Sa Fie Iubite  ... Nu Intzelese ”



“Ochii Mei Ascund Secrete K Jurnalul Unei Fete ”



 Mereu îmi reproşezi că sunt indiferentă . dar oare uiţi că tu m-ai învăţat să fiu aşa ? 



Nu azi ;[ Poate maine;;] Prea mica ;x Nestiutoare ;-s Ma inveti tu? ;”> Vreau sa dansez \;d/



De ce oare te-as astepta un veac ? La naiba ! Dragostea e doar un fleac.



Sa-u IntamPlAt DeStUlE Ji nu ReGrEt nimic, E O VorBa : Ce nU tE OmOaRa tE fAcE MaI PuTeRnIk !



Rad ! Ai ceva impotriva ? [Ai grija unde calci,...Sa nu-ti calci visele!!!]



Mi-ai dat sperantza sa traiesc,si-o traiesc prin ea :x



[Doar viata pe care o traim pentru altii este o viata ce merita sa fie traita. ]



Nu mai sunt copilu` cu slabiciuni de alta data...Acum sunt slabiciunea altora c-am caracter de piatra



Lumeea`? Vorbestee prostii`! Ca sa te schiiimbe` shi te miinte`! . . Numaiii` Tu potsiii vedea` Dincollo de Cuviinte!



Nu` maiii sunnt` ca la-n ceputt `! Shii`. astta t3 dOaree Cell` mai moolt` <3



• Gata ! . Nu`tzi pasa` ?! … Nu`mi pasa ! . Punct .



“Dar n`are sens … Si ies din cadrul tau sa`ti dovedesc ca traiesc intens. Am succes… ”



Respectul ee ceeaa ` ce primesti pentru ce faci` . tu ma respecti pe mne . si eu din respect ma pisJ ` pe tinee . ;x



←♥→MeReU … Vi Si PLeCi … FaRa sA vRei … POaTe Ma RaNeStI …. LaSa Ca a VeNit tImPUl SaMi Vb←♥→



►’♀ [Zambetu` celui kre sufera e mult mai dureros decat lacrimile celui kre plange…[♂’◄”



Draga mea .. nu stiu cum sa.tsi zicc  dar pe llanga mine , esti un NIMIC !



Tu ca mne` nu mai gaSeshti  eO ca tne` nu mai Cautt  .



si tsine mintte , o fata lloveste prin fapte , nu prin cuvinte !



te iubesc ! .. cat ? cat vrei tu ! .. cand ? cand vreu io !



Imi spui: “Gandeshti Bine” …..Ai fi shocat daca`i shti ce gandesc despre tine….



x v0rbeLe N`au VaL0are`. Sjtiu`ca IndifereNtza`D0are`! Nu`Te AscuLt`, N`am Nev0ie`De p0vesjti`.. Itzi`int0rk`Spatele`,Plek Sji Te Las Sa v0rbesjti`! ;] Hai` Fa Pasji` !



[ nu`s ][ ` ]nici0data nu e prea tarziu` ! t0ate tre` sa le`ncerci, incearca`le pe viu ! knd t0ti prefacutii se prefac k` stiu .. ridica d0ar degetu` mijl0ciu`? !



Nici cel mai bun machiaj nu are cum sa-ti schitzeze un zambet atunci cand esti trist.”



“Sh Va Plange Neincetat,dOrindu`sh s` Fi Uitat…Leganandu`I Durerea O Stea,O Mangaie cU Raza Sa!:<”



[♥]Dacaa`soont subiekt d Barfa`Tu cretinoo esTy oo tarfa`[♥”



• Sch|mBa` tOt RaUl |n B|ne,ch` Sh eO` m`Am Sch|mBat Pt. Tn!



Ca m'a intarit "fata mergi inainte , o sa ai parte si de fapte , numai de cuvinte !"



Lady, stai chill ! Ei vor ceva serios, le'ai dat tot ce le'a trebuit si i'ai intors pe dos. ”



SenZatsSia`e uniCaa`,do0za dE risSc e miCca`..ViCiul mEu impliCaa`d0ar placeRe si DependEntsSa psihiCaa`



Si ce usor e sa zambesti` • knd ai incredere`n ceea ce esti`  •



• Si maine e o zi • Si maine voi zambi • Chiar daca mi`e greu • Voi zambi mereu •



• De-ai privi adânc în ochii mei • Ai vedea ce-nsemni pentru mine • As renunta la toate pentru noi • Nu pentru iubire •



| • Intotdeauna pregatita pt raul care vine • Intotdeauna fericita daca treaba merge bine •”



• Vii • Pleci • Mi`e totuna • O sa fie altu`n locu tau • Intotdeauna •



• Facem tot ce stim si nu ne oprim • Traim viata din plin • Facem ce stim •



 • Peste toate trecem q capul SuS • Ne avem una pe alta shi asta`i mai PresuS •



 ? Ce te face sa crezi ca el era "The one" ? ? Ai crezut ca stai o viata ? Dar n-a trecut un an ? Ai pus prea mult suflet ? Nu-ti face corectie ! ? N-ai gresit cu nimic ? Deci ia-o ca pe o lectie ! ?



? Mandria n`are loc in doi ? Ca ea e prima care naste un razboi ?



? Daca vrei sa ma cuceresti.. Invata sa iubesti.. ?



pfff.. Ce Sa`Tzi Fac ?? AsTa e Firea.. cReDeai Ca n ViaTa Te inSheaLa DoaR Pr!V!Rea ??



Frize` Brize` o sa`mi fie dor de ale tale Crize`)



“Nu am nevOie sa mi se`arate vreun drum sau sa fiu invatata cum sa gandesc aCum !



Toate la timpul lor. Roata e rotunda. Intr`o zi se va intoarce!



Regreti ca ai renuntat? Ramane de vazut!



Nu mai sunt ca la`nceput si asta te doare cel mai mult... !!!



•Fetele Rele Obtsin Tot Ce Vor..Fetele Bune Nu Pierd Nimic! •



Lasă`te, lasă`te, lasă`te ascuns de rânduri. Pune`te, pune`te, pune`te putzin pe gânduri.



Eiii bine nu incerc sa te conving... Dar dacă n`ai shtiut, astăzi e soare in loc de frig .”



“Itzi spun … Să nu ma intorci iarăshi din drum … ."

“♥ Vreau sa zambesc,e dimineatza . Tre' sa'mi pastrez pofta de viatza .! ♥”



“♥ Potzi sa ajungi repede sus.! Cu un compromis in plus .! ♥”



Indiferenta , in acelasi timp atenta , sunt precauta de lumea prefacuta



Dar imi place cand imi spui tu "honey" si poate sa iti soptesc eu la ureche"treci la nani"!



“Incearca sa zambesti urmeaza sfatu': "Fi fericit toate trec ba, da`le dracu"!”



“Poarta`te frumos cu ea`. E prea mik si nu stie ce` vrea. Spune`i `Da` knd ea spune `Nu`. Knd zambeste. Zambeste`i si tu. Knd greseste nu o certa. Ptr k`i mik si ea si nu stie ce` vreaaa”



“Lasa`i p` altsii s` se agite, s0 what? Nuu` c0nteaza cne c0menteaza ! Iar dak` esti p` faza 0 s` vezi k nuu` m` intereseaza ! \;d/”



““..Iubeste`ma pana la epuizare` ..Risca totul ptr` mn ..te tzine`?…“”



“»N`am nevoie d`oricine .:.:.Am nevoie doar d`kei k`au nevoie d`mne «”



““pOate.Ka. imi e greu. Sa. traieSc`.!...dar treK. peSte tOt...Pentru.Ka. nimeni nu ma va Oprii`.! ""



Traiesc intr`o lume de vis . unde totul e permis!



I love you!!!! I like you!!!!! I need you!!!! I vrea u!!!!



Esti constient caaa` nu e un jOc Eaaa` e pe buneee`..Shh` nu e pasiuneee` O ai k slabiciuneee`



Imi alerg timpul . Imi aleg tipul preferat de baiat...”



Spuneai c`ai probleme si ca tre` sa te`nteleg .Te`am inteles, acum incerc din suflet sa te sterg.



When I`m gOne , yOu`ll realise , that I`m the best thing that happened tO yOu !!



ZiCe Ca Te IubesThe` Si Ca Tzine` La Tine .. Si In fieCare Seara Vine La Tine` ... .. Da Fah` ZDREANTZ-O ! .. .. The`ftH3 pe Tine` .. Si se GanDesThe` La Mine ;x””



 E femeia care niciodata nu a lasat capul jos : NICIODATA ...”



 "Dar n`are sens ... Si ies din cadrul tau sa`ti dovedesc ca traiesc intens. Am succes... "



Fara mine nu e bine Fara mine e vai de tine



Te DaI sKhUmPa DaR eU tHe StIu De CaNd ErAi La ReDuCeRy



 “Multe ati vrea dar…. N`aveti daru`sa intreceti originalu!”



am`0 v3dere spre`lum3...un Vis FARA `nume..sj `pRaf de stele`..pe `uRmele` mele…



?[]“Face pe inabordabila..e un joc ce`l face des...isi joaca bine rolul...inocenta…y…chip pervers:[]



 !sI Sa iti MAI spUN cvA...tACI sI aSCulTHa___mI`E DOr DE priVIreA THA!!



Plina De Idei Pentru O Iesire Din Banal .. Acel Copil Ciudat Cu Acel Ceva Special



Acel copil ciudat,cu acel ceva SpeCial ! >x”



“Uita-te la ea, azi nu mai e a ta !”



aTing aRe YmpResYa ca eu stau sa il astept daR de fapt eO ma depaRtez incet se uYta atent ma pRYveste cu RegRetasupRa mea numaY aRe nYcY un efec



[♥] Daca ai sa vezi vReodaTh` reaLiTaTea … am aCeLaSi numaR de teLefOn … nu ma Suna inSa La miezuL nOpTii ca aLTadaTa … s~ar puTea sa nu mai Fiu sinGura [♥]



`Si Aud aceiasi voce care spune :LASA , Totul Trece !



Eu nU asculT dEstInuL.lA viSe nU cEdeZ.nu`mI pOaTe spUnE nimEnI cE calE sA urmEz!



 In Fata Mea Tu Nu Ai Niciun Cuvant De Spus Nu Ma Cunosti,Habar Nu Ai Cine sunt Spui Ca Sunt Fitoasa…Te Ascult Shi Itzi Spun:”Tu Chiar Crezi Ca Imi Pasa?”



♦Razbunarea nu-mi aduce satisfactii..insa indiferenta mea ti-o daruiesc cu multa dragoste}{De ce sa plang atunci cand pot sa rad?



♦Pentru Un Moment…Am Crezut Ca Ma Vei DiStruge ~ Dar Uite`ma Acum Sunt Tare Si Chiar Foarte DoOlce ”



♦Mai e putiN , mai e un pic ..Pana la maRele nimic ..Mai e o cliPa sau un ceaS ..Din tot ce-a foSt si`a mai ramas



♦Nu suporti cand ma vezi vOrbind cu altu` Simti cum pulsul iar iti creste …Nu mai ai ce sa repari



Nu E NeVoie Sa Ma pLaca ToaTa Lumea..La FeL Cum Nici Eu` Nu`i Plac Pe tOtsi !



» FenOmenal delOc` banal dementSal` chiarR fataL ` orinGinal sh `senZual Nu ` creZi k real?



❤N`ai Sa maI gaSesTi uNa Ca mInE… N`am Sa mAi IuBeSc uNul Ca TiNe… DiN mInTeA Mea… Te-aM sTeRs DeJa… Se PaRe..ai FosT dOaR O EROARE❤



ღ♥Corpul` aprOape` peRfeCt`…Cnd` tE`ai uiTat` la` faTsSa`…Ai` vaZuth` un` cOpil` inOcCent`…Da` mAi`tarZiu` ai` deScOpeRit` cUm` eRa` Ea`…Pe` cAt` dE` frumOASa` pE` atat` de` rEa`!!;x♥ღ



tOtSi ma aDmiRa...` ptR. ca sUnt cOpiL..“ sh` am o Lume dE viS.“ iaR simpLa mea atinGeRe ~..` ii dUce`n paRadiS..“`














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu