duminică, 14 decembrie 2014

Statusuri #2

" Îmi dădeai impresia că numai pentru mine aveai acea privire, că numai pentru mine aveai acel zâmbet. Oh...şi încă ce zâmbet minunat! Te vreau, azi te vreau mai mult ca oricând, chiar dacă ştiu că îmi doresc imposibilul."
 
" Pe urma te obisnuiesti cu surasul si vocea ei, asa cum te obisnuiesti cu un peisaj. Si treptat iti trebuieste prezenta ei zilnica. "
 
Fericirea e mereu acolo unde nu ne asteptam!  

 
Faptul ca nu primesti nici un mesaj , e cel mai clar mesaj pe care il poti primi!
 
"Cel care te iubeste cu adevarat, iti va cere totul. Ceilalti iti vor cere ceva."
 
Asta-i viaţa. E tristă. Cine să-i schimbe rostul ?
 
" Ce bine ar fi daca viata s-ar potrivi cu visurile, daca omul ar putea trai din visuri! .. "
 
Asteptam un mesaj. Dar daca il asteptam amandoi, cine il mai trimite ?
 
"Daca n-ai fi tu , nu as mai putea fi cu altu "
 
''Am simţit că-l iubesc, că nu trebuie să-l lasă să plece şi am fugit după el.''
 
" Omul de azi e ca un servetel de hartie: iti sufli nasul in el,il mototolesti, il arunci, apoi iei un altul si iti sufli nasul in el, il mototolesti si il arunci."
 
"Viata ne obisnuieste cu moartea prin somn. Viata ne avertizeaza ca exista o alta viata prin vis." – Eliphas Levi
 
Nu ne dăm seamă că, cu fiecare moment în care nu suntem împreună, pierdem amintiri memorabile.
 
Fiindcă tu le fierbi toate în tine și mie nu-mi spui nimic. Apoi tot eu sunt de vină dacă nu știu ce te pune pe gânduri...
 
Nu-ţi dedica insomniile cuiva care nici măcar nu visează la tine ! 
" Şi tu te gândeşti non-stop doar la o persoană, nu-i aşa? "
 
Se pare ca iubim doar ceea ce ne lipseste.
 
Stii, e trist. E trist cand realizezi ca el vorbeste la fel cu toate asa cum obisnuia sa vorbeasca si cu tine...
 
"Imi amintesc cu drag de tine, suflet bun. De momentele frumoase pentrecute impreuna si de sentimeltele ce le-am investit amandoi. E adevarat, nu ma vedeam alaturi de tine, dar cu toate astea te placeam, te placeam la nebunie. Eram trista daca nu vorbeam o zi, dar asta se intampla foarte rar. Am trecut prin multe impreuna, ti-am gresit mult, dar cu toate astea m-ai iertat. Si de atunci mi-am dat seama ca esti prea bun pentru mine. Pentru prima data in viata, recunosc ca exista cineva mult prea bun pentru mine. Nu meriti nimic din lucrurile pe care ti le-am facut.. de asta m-am retras. Incet dar sigur.. si asa nu ne mai vorbim. Ne-am evaporat fiecare din viata celuilalt."
 
Diavolul vine la tine deghizat in tot ce ti-ai dorit!
 
"Am căutat. Am găsit şi am pierdut."
 
Prietenul iti e "prieten" pana ce nu ii mai faci pe plac!  
"Câteodată, sosesc prea devreme. Mă grăbesc şi unii oameni se agaţă de viaţă mai mult decât era de aşteptat."
 
Nu te mai înţeleg, tare aş vrea să ştiu ce-i în mintea ta!
 
"Niciodată nu am știut când este vremea să plec dintr-o relație. Aceasta a fost și pricina pentru care, de multe ori, m-am luptat cu morile de vânt. Am rămas de fiecare dată de dragul amintirilor sau de dragul ideei de a avea o viață în doi. M-am temut îngrozitor de singurătate. Dar, în mod paradoxal, singurătatea a fost cea care m-a învățat din nou să iubesc."
 
Te iubesc rau, deci nu e bine! 
"Am înnebunit vorbesc cu luna
N-am mai vorbit cu lunile
Mai ştii vorbeam întruna"
 
Un alt "el" la fel ca tine nu-i şi mi-aş dori la fel să spui.
 
Poate intr-un fel i-am fost draga si lui, dar nu asa draga incat sa ma pastreze. Pentru el, nu conta ca el pentru mine era totul in acel moment, nu conta sentimentele ce le-am investiti... nu conta.
 
"Si daca am sa plang, n-am sa mai plang din iubire!"
 
Indiferenta doare cel mai tare! Iar cand va veni momentul sa fac eu pe indiferenta, iti promit ca te va durea de 100 de ori mai mult ca pe mine!  
Nu te intoarce acuma, cand nu te mai vreau !
 
"Ea ştie să iubească aşa cum nu vor şti ei vreodată."
 
"Nu ştiu cum să mă port, ce atitudine să iau; nu ştiu dacă trebuie să fiu rigid sau delicat, nu ştiu, mai ales, ceea ce crede ea şi cum ar vrea ea să fiu. Nehotărârea aceasta mă face să ezit înainte de orice gest, să mă contrazic, să mă scuz, să fiu, în general, ridicol." Mircea Eliade
 
Nimic nu poate modela mai bine sufletul unui bărbat, decât femeia de lângă el.  

 
"Nu plange dupa un barbat care te-a parasit - urmatorul s-ar putea indragosti de zambetul tau."
 
- Pana la urma ce rost are sa lupti pentru un om care nu te vrea in viata lui?!
 
- "Doar n-ai de gand sa renunti la vise din cauza cosmarurilor ? "
 
"Era ca un doliu adânc şi dureros. Dacă vedeam o pereche sărutându-se, eram ca acele mame care au pierdut un copil şi văd, jucându-se în drum, frumoşi copii străini."
Camil P. - Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război
 
Oamenii trebuie sa înteleaga ca nimeni nu triseaza, uneori câstigam, alteori pierdem.
 
- E uimitor cat rau poti face , in ciuda bunelor intentii.
 
" Pe o femeie care-şi subliniază contururile obscene nu o poţi privi altfel decât obscen. Femeia ne invită întotdeauna să o privim aşa cum vrea ea .. " Mircea Eliade
 
Ohhh! Sunt asa de fericita pentru el..Sa ai pe cineva alaturi de tine pe care il iubesti si te iubeste inseamna fericire. Doar acum mi-am dat seama.. pentru ca asa nu l-am mai vazut niciodata, atat de fericit...!
 
" Nu poti sa astepti intruna pe cineva. Ai putea sa ratezi pe cel ce conteaza."
 
- S-a terminat! S-a terminat de tot cu "drăgălăşeniile", conversaţiile care nu mai luau sfârşit , nopţiile nedormite doar de dragul tău.. E timpul să ne spunem adio!
 
Daca te intreaba cineva nu ai idee cine sunt, dar ma critici. De ce faci asta ? E un sentiment chiar atat de frumos, de special, de… nu stiu, un sentiment aparte, normal ca, sa vezi pe cineva trist, mori de bucurie, asa-i ? Va urasc. 

Criticati fara sa cunoasteti, nu ati auzit, sa nu judecati o carte dupa coperta ?
 
" Regula 1: Nu arunca cu “te iubesc” in stanga si in dreapta.
Daca spui tuturor cele 2 cuvinte, nu le castigi increderea nici nu devii mai popular,ci te minti pe tine. De fiecare data cand vrei sa spui asta, gandeste-te ” daca ar trebui sa mor pentru aceea persoana as face-o? ” iar apoi daca raspunsul este nu,mai bine taci. "
 
- Oamenii schimbă oameni!
 
Noi parea ca o sa fim altfel, dar am sfârsit ca restul.
 
Dar de fapt el nu mi-a apartinut niciodata si nici eu lui.
 
Mi-a nimerit inima când mi-a spus ca nu ma iubeste, dar el nu vede asta…
 
- Totul a început cu o glumă şi de terminat... s-a terminat exact la fel!
 
“Sufletul nu este o guma de mestecat, nu se intinde, nu se rupe si nu se da din gura in gura.”
 
- Astăzi.. mi-ai amintit de trecut, de acel trecut în care nu-ţi "dădeam importanţă orice ai fi făcut".. Şi mă întreb: Acum..ce s-a schimbat? De ce nu mai crezi asta? Pentru că aşa ar fi mult mai bine...pentru tine.  
Si dupa atata timp am inteles ce-i dragostea, daca ma gandeesc mai bine poate o sa ma fut in ea! 
 
Si.. nu mai am soare.. Pentru ca tu erai soarele meu, si ai plecat!  

 
"Câinii nu m-au muscat niciodata. Doar oamenii.” (Marylin Monroe)
 
S-a schimbat, asa-i? Nu te mai cauta, nu te mai suna, nu-ti mai trimite mesaje.. S-a indepartat, ai putea crede ca definitiv. Poate si-a gasit o alta "ea" , poate s-a plictisit, poate e trist..
 
Nu am să te implor să rămâi, nu am să te chem înapoi, nu am să te sun ca o disperată şi n-am să mă comport ca şi cum am fi împreună. Nu am să fac toate astea. Am să te las spă pleci. E alegerea ta. Pleacă! Ştiu, o să sufar, o să plang, o să fiu ruptă din lume pentru un timp.. Dar într-o zi o să-mi revin. Şi atunci ştiu că voi fi mult mai puternică ca niciodată !
 
- Cuvintele nu inseamna nimic, atunci cand faptele spun totul.
 
- Dezamăgirea te transformă în alt om!
 
Sa pierzi pe cineva pe care-l iubesti înseamna sa-ti schimbi viata pentru totdeauna.
 
- Niciodată nu e cum vrem noi!
 
- Gânduri multe. Cuvinte puţine. Mereu e aşa..
 
- Uneori ma gandesc ca viata asta se duce prea repede.. profita de ea! Petreceti timpul doar cu persoanele dragi tie, fa tot ce poti sa ii ai alaturi de tine pentru ca nu se stie cat timp o sa mai poti face asta...
 
- Şi cine ştie câţi dintre noi, oamenii, plâng într-un colţişor sau câţi radiază de fericire în acest moment? Sau mai bine zis, cui îi pasă de altcineva înafară de el? 

 
- Indiferenţa doare, dragul meu! 

“NOI nu se mai întâmplă, nu mai apare,nu o să mai fie.."

" - Ce s-ar intampla daca nu s-ar mai intoarce niciodata?
- Ce vrei sa spui?
- Sa spunem ca... se urca in avion. Isi ia la revedere si pleaca. Nu o mai vezi niciodata. Ai putea sa traiesti cu asta?
- Nu, nu as putea.
- Atunci stii ce sa faci. Pretuieste ce ai si pretuieste-o pe ea. Iubeste-o si atat. "

 
Niciodata nu e vorba de timpul potrivit, ci de barbatul potrivit.
 
-Un om inteligent nu poate fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
 
" Iubirea-i pur şi simplu nebunie. Îndrăgostiţii merită închisoarea ba chiar şi biciul. Motivul pentru care îndrăgostiţii nu sunt, totuşi pedepsiţi şi trataţi astfel, şi că acest fel de nebunie se dovedeşte a fi atât de răspândit este că biciuitorii sunt, la rândul lor, îndrăgostiţi. "
 
"Există [...] unii care nu visează, dar nu despre aceștia e vorba aici. Aici vorbim despre cei care sunt gata să-și urmărească visele ca un zmeu, alergând până la epuizare. Ei sunt cei care încă tremură când se sărută. Ei sunt cei care învață despre dragoste și iubire abia stăpânindu-și atomii și moleculele-n delirul simțirii." 


Pentru mai multe statusuri si notite intra pe Smilee always ! <3 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu